fbpx

Яким чином це може відбитися на роботі столичного транспорту?

  1. Відтепер в договорі будуть прописані не лише вимоги щодо наявності в транспортному засобі тих чи інших пристосувань, але й чіткі цифрові параметри, які легко вимірювати і контролювати. Зокрема, раніше висувалися лише вимоги щодо наявності в автобусі кондиціонерів; тепер встановлюються чіткі температурні межі – не нижче 15 градусів взимку, не вище 22 – влітку.
  2. Крім вимог щодо кондиціонерів, міська влада висуває ще низку вимог до перевізників. Зокрема, всі водії автобусів мають бути вдягнені в уніформу, уміти надавати першу домедичну допомогу, допомагати мало мобільним людям, спілкуватися з пасажирами державною мовою. Водіям заборонять курити в салоні автобуса, слухати музику і розміщувати плакати, що не мають стосунку до надання транспортних послуг. Натомість в обов’язковому порядку в салоні розмістять інформацію про перевізника, водія, права та обов‘язки водія та пасажирів і способи зворотного зв’язку. Зупинки повинні оголошуватися в автоматичному режимі, українською та англійською мовами. Висуваються вимоги і щодо пасажиромісткості, низького рівня підлоги, наявності в салоні кнопок для сигналу «Зупинка на вимогу».
  3. Договори нового формату підпишуть перевізники, що виграли конкурс на обслуговування 12 столичних маршрутів. Вісім маршрутів будуть обслуговувати приватні перевізники, решту 4 – КП «Київпастранс». З переможцями будуть підписані договори в новому форматі. Іншим перевізникам будуть направлені додаткові угоди, в яких містяться нові нормативи.
  4. Перевізники, що перемогли на тендерах, запропонували місту сучасний рухомий склад. Більшість з них орієнтується на автобуси вітчизняного виробництва. На цьому фоні справжньою подією стала презентація гібридних автобусів VOLVO, які були придбані перевізником в Люксембурзі. Незважаючи на те, що автобуси є вживаними, вони перебувають у чудовому технічному стані і вигідно відрізняються у порівнянні зі старим рухомим складом. Всі автобуси було направлено на маршрут №150.
  5. Нові вимоги не викликають захоплення у перевізників. За їхніми словами, повноцінна реалізація усіх вимог призведе до необхідності повністю оновити рухомий склад. Основні побоювання викликають вимоги щодо наявності кондиціонерів в салоні – адже вітчизняні автобуси ними не комплектуються. Грошей на це перевізники не мають, тож хочуть отримати від міста відповідні субсидії на оновлення рухомого складу, або будуть змушені підвищити вартість проїзду у кілька разів.

Компанія «Перша» пропонує комплекс програм страхування для перевізників, у тому числі – страхування транспортних засобів, які є предметом застави або лізингу.

Київська міська державна адміністрація запроваджує нові правила здійснення пасажирських перевезень.

Також ви можете стежити за нашими новинами в офіційному телеграм каналі Страхової Компанії "Перша"

Читайте ще:
{:uk}5 порад, як ходити в ожеледицю.{:}{:ru}5 советов, как ходить в гололед.{:}
5 порад, як ходити в ожеледицю.
event_note
11.12.2020
П’ятниця не порадувала киян гарною погодою – коммунальники не можуть впоратися з крижаною кіркою, що
{:uk}5 фактів, які треба знати про зміни в роботі колекторських компаній.{:}{:ru}5 фактов, которые нужно знать об изменениях в работе коллекторских компаний.{:}
5 фактів, які треба знати про зміни в роботі колекторських компаній.
event_note
21.04.2021
13 квітня опубліковано Закон № 1349-ІХ “Про внесення змін до деяких законів України
{:uk}Паспорти вакцинації: 5 кроків до впровадження.{:}{:ru}Паспорта вакцинации: 5 шагов к внедрению.{:}
Паспорти вакцинації: 5 кроків до впровадження.
event_note
28.04.2021
Європейські чиновники прагнуть запустити проект «паспортів вакцинації» до
Не знаєте яку страховку вибрати?
{:uk}Євген Сєрік{:}{:ru}Евгений Серик{:}
Євген Сєрік
Експерт зі страхування
м. Запоріжжя