fbpx

Яким чином це може відбитися на роботі столичного транспорту?

  1. Відтепер в договорі будуть прописані не лише вимоги щодо наявності в транспортному засобі тих чи інших пристосувань, але й чіткі цифрові параметри, які легко вимірювати і контролювати. Зокрема, раніше висувалися лише вимоги щодо наявності в автобусі кондиціонерів; тепер встановлюються чіткі температурні межі – не нижче 15 градусів взимку, не вище 22 – влітку.
  2. Крім вимог щодо кондиціонерів, міська влада висуває ще низку вимог до перевізників. Зокрема, всі водії автобусів мають бути вдягнені в уніформу, уміти надавати першу домедичну допомогу, допомагати мало мобільним людям, спілкуватися з пасажирами державною мовою. Водіям заборонять курити в салоні автобуса, слухати музику і розміщувати плакати, що не мають стосунку до надання транспортних послуг. Натомість в обов’язковому порядку в салоні розмістять інформацію про перевізника, водія, права та обов‘язки водія та пасажирів і способи зворотного зв’язку. Зупинки повинні оголошуватися в автоматичному режимі, українською та англійською мовами. Висуваються вимоги і щодо пасажиромісткості, низького рівня підлоги, наявності в салоні кнопок для сигналу «Зупинка на вимогу».
  3. Договори нового формату підпишуть перевізники, що виграли конкурс на обслуговування 12 столичних маршрутів. Вісім маршрутів будуть обслуговувати приватні перевізники, решту 4 – КП «Київпастранс». З переможцями будуть підписані договори в новому форматі. Іншим перевізникам будуть направлені додаткові угоди, в яких містяться нові нормативи.
  4. Перевізники, що перемогли на тендерах, запропонували місту сучасний рухомий склад. Більшість з них орієнтується на автобуси вітчизняного виробництва. На цьому фоні справжньою подією стала презентація гібридних автобусів VOLVO, які були придбані перевізником в Люксембурзі. Незважаючи на те, що автобуси є вживаними, вони перебувають у чудовому технічному стані і вигідно відрізняються у порівнянні зі старим рухомим складом. Всі автобуси було направлено на маршрут №150.
  5. Нові вимоги не викликають захоплення у перевізників. За їхніми словами, повноцінна реалізація усіх вимог призведе до необхідності повністю оновити рухомий склад. Основні побоювання викликають вимоги щодо наявності кондиціонерів в салоні – адже вітчизняні автобуси ними не комплектуються. Грошей на це перевізники не мають, тож хочуть отримати від міста відповідні субсидії на оновлення рухомого складу, або будуть змушені підвищити вартість проїзду у кілька разів.

Компанія «Перша» пропонує комплекс програм страхування для перевізників, у тому числі – страхування транспортних засобів, які є предметом застави або лізингу.

Київська міська державна адміністрація запроваджує нові правила здійснення пасажирських перевезень.

Також ви можете стежити за нашими новинами в офіційному телеграм каналі Страхової Компанії "Перша"

Читайте ще:
{:uk}5 правил безпечного перебування на морозі{:}{:ru}5 правил безопасного пребывания на морозе{:}
5 правил безпечного перебування на морозі
event_note
13.01.2021
Нарешті очікуємо на справжню зиму. Вже незабаром стовпчики термометрів опустяться до -20 градусів, і такі
{:uk}5 порад, що робити, якщо ваш автомобіль евакуювали на штрафмайданчик{:}{:ru}5 советов, что делать, если ваш автомобиль эвакуировали на штрафплощадку{:}
5 порад, що робити, якщо ваш автомобіль евакуювали на штрафмайданчик
event_note
3.12.2020
Не знайшли своєї автівки в тому місці, де її припаркували? Що ж, можливо, вона стала «здобиччю»
{:uk}5 порад, чим тамувати спрагу влітку.{:}{:ru}5 советов, как утолять жажду летом.{:}
5 порад, чим тамувати спрагу влітку.
event_note
3.12.2020
Чим тамувати спрагу влітку – водою, кавою чи лимонадом? У спекотний день таке питання постає перед
Не знаєте яку страховку вибрати?
{:uk}Інна Бостан{:}{:ru}Инна Бостан{:}
Інна Бостан
Експерт зі страхування
м. Чернівці