fbpx

Яким чином це може відбитися на роботі столичного транспорту?

  1. Відтепер в договорі будуть прописані не лише вимоги щодо наявності в транспортному засобі тих чи інших пристосувань, але й чіткі цифрові параметри, які легко вимірювати і контролювати. Зокрема, раніше висувалися лише вимоги щодо наявності в автобусі кондиціонерів; тепер встановлюються чіткі температурні межі – не нижче 15 градусів взимку, не вище 22 – влітку.
  2. Крім вимог щодо кондиціонерів, міська влада висуває ще низку вимог до перевізників. Зокрема, всі водії автобусів мають бути вдягнені в уніформу, уміти надавати першу домедичну допомогу, допомагати мало мобільним людям, спілкуватися з пасажирами державною мовою. Водіям заборонять курити в салоні автобуса, слухати музику і розміщувати плакати, що не мають стосунку до надання транспортних послуг. Натомість в обов’язковому порядку в салоні розмістять інформацію про перевізника, водія, права та обов‘язки водія та пасажирів і способи зворотного зв’язку. Зупинки повинні оголошуватися в автоматичному режимі, українською та англійською мовами. Висуваються вимоги і щодо пасажиромісткості, низького рівня підлоги, наявності в салоні кнопок для сигналу «Зупинка на вимогу».
  3. Договори нового формату підпишуть перевізники, що виграли конкурс на обслуговування 12 столичних маршрутів. Вісім маршрутів будуть обслуговувати приватні перевізники, решту 4 – КП «Київпастранс». З переможцями будуть підписані договори в новому форматі. Іншим перевізникам будуть направлені додаткові угоди, в яких містяться нові нормативи.
  4. Перевізники, що перемогли на тендерах, запропонували місту сучасний рухомий склад. Більшість з них орієнтується на автобуси вітчизняного виробництва. На цьому фоні справжньою подією стала презентація гібридних автобусів VOLVO, які були придбані перевізником в Люксембурзі. Незважаючи на те, що автобуси є вживаними, вони перебувають у чудовому технічному стані і вигідно відрізняються у порівнянні зі старим рухомим складом. Всі автобуси було направлено на маршрут №150.
  5. Нові вимоги не викликають захоплення у перевізників. За їхніми словами, повноцінна реалізація усіх вимог призведе до необхідності повністю оновити рухомий склад. Основні побоювання викликають вимоги щодо наявності кондиціонерів в салоні – адже вітчизняні автобуси ними не комплектуються. Грошей на це перевізники не мають, тож хочуть отримати від міста відповідні субсидії на оновлення рухомого складу, або будуть змушені підвищити вартість проїзду у кілька разів.

Компанія «Перша» пропонує комплекс програм страхування для перевізників, у тому числі – страхування транспортних засобів, які є предметом застави або лізингу.

Київська міська державна адміністрація запроваджує нові правила здійснення пасажирських перевезень.

Також ви можете стежити за нашими новинами в офіційному телеграм каналі Страхової Компанії "Перша"

Читайте ще:
Вітчизняне елеваторне обладнання користується більшим попитом, ніж закордонне.
Вітчизняне елеваторне обладнання користується більшим попитом, ніж закордонне.
event_note
26.07.2021
Результати опитування, проведеного серед українських елеваторників, показало, що вітчизняне
10 найкращих країн для гірськолижного відпочинку.
10 найкращих країн для гірськолижного відпочинку.
event_note
22.01.2021
Цілий рік чекали на зиму, і тепер рахуєте дні до відльоту на гірськолижний курорт? Уже відвідали
В ЄС почала діяти система цифрових сертифікатів COVID-19 для поїздок всередині Євросоюзу
В ЄС почала діяти система цифрових сертифікатів COVID-19 для поїздок всередині Євросоюзу
event_note
16.07.2021
В ЄС набув чинності регламент про цифрові сертифікати COVID-19. Цей документ дозволить
Не знаєте яку страховку вибрати?
Стицько Людмила
Стицько Людмила
Експерт зі страхування
м. Херсон