«Перша» запрошує до співпраці та взаємовигідного партнерства як досвідчених агентів та сформовані команди, так і успішних менеджерів, що реалізують спеціалізовані страхові проекти на окремих сегментах ринку.
Ми пропонуємо:
- Індивідуальні та взаємовигідні умови співпраці та планування;
- Широкий спектр страхових продуктів – як за добровільними видами страхування, так і за обов’язковими;
- Беззастережне дотримання своїх зобов’язань та домовленостей;
- Сумлінне виконання зобов’язань перед клієнтами;
- Систему адаптації та навчання;
- Можливості для кар’єрного та матеріального зростання;
- Доброзичливий колектив, готовий допомогти і надихнути!
Наші вакансії
Провідний фахівець відділу обслуговування клієнтів м.Хмельницький
Досвід роботи/Досвід роботи в страхуванні: Досвід роботи від 1 року
Основні обов’язки:
- прийом вхідних дзвінків;
- надання інформаційної підтримки клієнтам;
- надання консультацій з питань врегулювання страхових подій;
- введення в базу даних отриманої інформації
Вимоги до кандидата (знання, вміння):
- досвід роботи в call-centre не обов’язковий, але бажаний;
- знання комп’ютера на рівні впевненого користувача;
- особистісні якості: стресостійкість, відповідальність, дисциплінованість, уважність, старанність;
- вільне володіння українською та російською мовами, грамотна усна та письмова мова
Рівень заробітної плати:
За результатами співбесіди
Контакты
Оператор call-центру (вхідна лінія) м.Хмельницький
Досвід роботи/Досвід роботи в страхуванні: досвід роботи в call-centre не обов’язковий, але бажаний.
Основні обов’язки:
- прийом вхідних дзвінків;
- надання інформаційної підтримки клієнтам;
- надання консультацій з питань врегулювання страхових подій;
- введення в базу даних отриманої інформації
- Оформлення договорів страхування при зверненні клієнтів
Вимоги до кандидата (знання, вміння):
- знання комп’ютера на рівні впевненого користувача;
- особистісні якості: стресостійкість, відповідальність, дисциплінованість, уважність, старанність;
- вільне володіння українською та російською мовами, грамотна усна та письмова мова
Рівень заробітної плати:
За результатами співбесіди
Контакты
Фахівець зі страхування м.Хмельницький
Досвід роботи/Досвід роботи в страхуванні: Досвід роботи в страховій компанії.
Основні обов’язки:
- Просування і продаж страхових продуктів компанії юридичним та фізичним особам.
- Підготовка договорів страхування.
- Ведення клієнта в процесі дії договору страхування.
- Аналітична робота з базами даних клієнтів.
- Проведення тендерів, розширення напрямків співпраці з банківським сектором/автосалонами/лізинговими компаніями.
- Консультування клієнтів і партнерів з питань страхування, підготовка пропозицій, зустрічей, , проведення презентацій, переговорів.
- Узгодження умов страхування з андерайтерами, партнерами, клієнтами.
- Участь у виставках, конференціях.
- Виконувати щомісячний план продажів та отримувати за це винагороду.
Вимоги до кандидата (знання, вміння):
- Досвід роботи в страховій компанії.
- Досвід роботи в активних продажах.
- Знання страхового законодавства та страхових продуктів.
- Наявність власної клієнтської бази.
- Досвід/навички проведення переговорів, співпраці з банківським сектором/автосалонами/лізинговими компаніями.
- Вища або незакінчена вища освіта, повна середня спеціальна.
Рівень заробітної плати:
За результатами співбесіди
Контакты
Фахівець зі страхування м. Ковель, вул. Варшавська, буд. 2
Досвід роботи/Досвід роботи в страхуванні: Досвід роботи від 1 року
Основні обов’язки:
- виконання планових показників продажу страхових продуктів;
- пошук клієнтів та укладання договорів страхування з ними
Вимоги до кандидата (знання, вміння):
- досвід роботи в продажах страхових продуктів від 1-го року;
- наявність власної клієнтської бази;
- ПК на рівні користувача (MS Office);
- навички роботи в 1С (вітається);
- грамотність, відповідальність, комунікабельність, ініціативність;
- бажання не просто «працювати», а заробляти
Рівень заробітної плати:
За результатами співбесіди
Контакты
Юрисконсульт м.Хмельницький
Досвід роботи/Досвід роботи в страхуванні: Досвід роботи від 3 років
Основні обов’язки:
- ведення справ по врегулюванню збитків з майнового страхування та страхування відповідальності, надання правової допомоги
- участь як представника Компанії у судових засіданнях щодо захисту законних прав та інтересів Компанії
- підготовка запитів та інших юридичних документів, відповідей на запити регулюючих та контролюючих органів, підприємств, організацій, що стосуються питань майнового страхування
Вимоги до кандидата (знання, вміння):
- Досвід роботи від 3-х років
- Знання чинних законодавчих актів України
- Аналіз страхових справ (юр. обґрунтованість проведення виплати)
- Ділове листування (розгляд звернень, оформлення запитів тощо)
- Реалізації права вимоги (регресу, суброгації)
Рівень заробітної плати:
За результатами співбесіди
Контакты
Начальник відділу з особистого страхування м. Луцьк
Досвід роботи/Досвід роботи в страхуванні: Досвід роботи від 3-х років
Основні обов’язки:
- організація роботи підпорядкованого підрозділу
- організація продажу страхових продуктів з особистих видів страхування
- виконання планових показників продажу страхових продуктів;
- пошук клієнтів та укладання договорів страхування з ними
Вимоги до кандидата (знання, вміння):
- досвід роботи в продажах страхових продуктів;
- наявність власної клієнтської бази (вітається);
- ПК на рівні користувача (MS Office);
- навички роботи в 1С (вітається);
- грамотність, відповідальність, комунікабельність, ініціативність;
- уміння та навички ведення переговорів, уміння переконувати
- висока працездатність
- орієнтація на результат
- бажання не просто «працювати», а заробляти
Рівень заробітної плати:
За результатами співбесіди
Контакты
Фахівець з банківського страхування м.Хмельницький
Досвід роботи/Досвід роботи в страхуванні: Досвід роботи в страховому бізнесі від 2-х років
Основні обов’язки:
- збір документів по фінмоніторингу
- оформлення договорів страхування згідно затвердженим банківським продуктам
- контроль за розстрочкою платежів, пролонгація (повний зв’язок банк + клієнт)
- виставлення рахунків, контроль за їх своєчасною оплатою
- складання внутрішньої звітності
Вимоги до кандидата (знання, вміння):
- знання страхових продуктів
- знання 1-C страхування, Excel,Word
- залучення клієнтів на страхування (наявність власного страхового портфелю — нехай невеликого — в ідеалі)
- навички комунікації з банками
- знання специфіки обслуговування банківських договорів
Рівень заробітної плати:
За результатами співбесіди