fbpx

Інформація про страховий продукт «Страхування вантажів»

1) об’єкт страхування;

Об’єктом страхування за договором страхування є майно, що перевозиться Страхувальником видом транспорту, зазначеним у договорі страхування на праві володіння, користування і розпорядження майном та/або можливі збитки чи витрати при перевезенні вантажу, якщо їх відшкодування передбачено умовами договору.

2) страхові ризики та обмеження страхування;

Страховими ризиками за договором страхування, за умови їх вибору (зазначення) в договорі страхування є:

«З відповідальністю за усі ризики», що покриває:

а) збитки від пошкодження чи повної загибелі усього або частини застрахованого вантажу, що відбулися з будь-якої причини, крім випадків, зазначених в договорі страхування, як винятки із страхових випадків;

б) збитки, витрати та внески за загальною аварією;

в) усі необхідні та доцільно здійснені витрати з рятування застрахованого вантажу, що призвели до зменшення збитків, і витрати на визначення розміру збитків, якщо збитки відшкодовуються згідно з умовами страхування.

«З відповідальністю за окрему (не загальну) аварію», що покриває:

а) збитки від пошкодження чи повної загибелі усього або частини застрахованого вантажу внаслідок вогню, блискавки, бурі, вихору та інших стихійних лих, аварії або зіткнення суден, літаків та інших транспортних засобів між собою, зіткнення з нерухомими чи плаваючими предметами, посадки судна на мілину, провалу мостів, пошкодження судна кригою, підмочування забортною водою, а також внаслідок заходів, проведених з метою рятування вантажів або гасіння пожежі;

б) збитки внаслідок зникнення судна або іншого транспортного засобу без вісті;

в) повну загибель цілого місця застрахованого вантажу, що впав за борт, або упущеного в ході навантаження на судно, ліхтер або баржу або вивантаження з них;

г) збитки, витрати та внески за загальною аварією;

д) усі необхідні та доцільно здійснені витрати з рятування застрахованого вантажу, що призвели до зменшення збитків, і витрати на визначення розміру збитків, якщо збитки відшкодовуються згідно з умовами страхування.

«Без відповідальності за пошкодження», що покриває:

а) збитки від повної загибелі усього або частини застрахованого вантажу внаслідок вогню, блискавки, бурі, вихору та інших стихійних лих, аварії або зіткнення суден, літаків та інших транспортних засобів між собою, зіткнення з нерухомими або плаваючими предметами, посадки судна на мілину, провалу мостів, вибуху, пошкодження судна кригою, а також внаслідок заходів, проведених з метою рятування вантажів або гасіння пожежі;

б) збитки внаслідок зникнення судна або іншого транспортного засобу без вісті;

в) повну загибель цілого місця застрахованого вантажу, що впав за борт, або упущеного в ході навантаження на судно, ліхтер або баржу або вивантаження з них;

г) збитки, витрати та внески за загальною аварією;

д) усі необхідні та доцільно здійснені витрати з рятування застрахованого вантажу, що призвели до зменшення збитків, і витрати на визначення розміру збитків, якщо збитки відшкодовуються згідно з умовами страхування.

Додатковими страховими ризиками за умови їх вибору (зазначення) в договорі страхування є:

«З відповідальністю за рефрижераторними ризиками», що покриває:

збитки, внаслідок впливу температури, а саме: псування, загибель, знищення або пошкодження застрахованого вантажу через вихід з ладу / поломку в процесі транспортування пристрою для підтримки температурного режиму в термоізольованому корпусі транспортного засобу / контейнера (далі – рефрижераторна установка*), що відшкодовуються за наступних умов:

– Перевізник повинен мати повні письмові інструкції про режим охолодження, вентиляції та інші необхідні параметри, потрібні для збереження застрахованого вантажу.

– Перевезення вантажів, що потребують дотримання спеціального температурного режиму перевезення, повинно здійснюватися в технічно справних транспортних засобах, що призначені для здійснення таких перевезень. Зазначені транспортні засоби та їх рефрижераторне обладнання повинні мати свідоцтва про проходження ними у встановленому порядку та строки технічних оглядів та мають бути оснащені термографами (самописцями) або іншими приладами та/ або устаткуванням, що фіксують температурний режим протягом всього періоду здійснення перевезення вантажів.

– Знищення та/або пошкодження застрахованого вантажу, сталися внаслідок порушення температурного режиму, що було спричинено поломкою та/або зупинкою роботи рефрижераторної установки в період транспортування на строк не менше 24 годин поспіль.

*Під рефрижераторною установкою слід розуміти термоізольований корпус транспортного засобу (контейнера) і передбачений конструкцією транспортного засобу (контейнера) рефрижераторний або опалювальний пристрій, встановлений в цьому корпусі.

«Крадіжка, грабіж, розбійні дії й інші протиправні дії третіх осіб» (для страхового покриття «З відповідальністю за окрему (не загальну) аварію», «Без відповідальності за пошкодження»);

«Навантажувально-розвантажувальні роботи» в пунктах відправлення та призначення, що покриває:

збитки внаслідок навантажувально-розвантажувальних робіт у пунктах відправлення та прибуття;

При проміжному зберіганні в пунктах перевантажень відповідальність Страховика покриває знищення, пошкодження або втрату всього або частини вантажу під час зберігання на терміналі (складі) внаслідок: протиправних дій третіх осіб; пожежі; вибуху; осідання ґрунту, затоплення ґрунтовими водами; аварії водопровідних, опалювальних, каналізаційних систем; стихійних лих.

Страховими випадками є події, які призвели до знищення, пошкодження, втрати чи повної загибелі усього або частини застрахованого вантажу.

Період страхового покриття (зобов’язань) Страховика за Договором або за кожним перевезенням починається за одним із обраних варіантів:

Варіант 1 – без страхового покриття (зобов’язань) за збитки внаслідок навантажувально-розвантажувальних робіт у пунктах відправлення та пунктах призначення за умови вибору (зазначення) в договорі страхування:

з моменту, коли вантаж буде прийнято на борт транспортного засобу уповноваженими на це представниками Страхувальника з обов’язковою позначкою у товарно-транспортній накладній для перевезення зі складу або місця зберігання, продовжується під час перевезення за зазначеним мартшрутом, перевалки, проміжного зберігання на терміналах (складах) на маршруті перевезення і закінчується у залежності від однієї з подій, що відбудеться раніше:

у момент доставки застрахованого вантажу на склад вантажоодержувача або інший кінцевий склад/місце зберігання у пункті призначення, зазначений в договорі страхування;

закінчення строку дії договору страхування або до закінчення періоду страхового покриття;

Варіант 2зі страховим покриттям (зобов’язаннями) Страховика за збитки внаслідок навантажувально-розвантажувальних робіт у пунктах відправлення та прибуття, за умови вибору (зазначення) в договорі страхування:

з моменту початку навантаження вантажу у транспортний засіб, продовжується під час перевезення по зазначенному маршруту, перевалки, проміжного зберігання на терміналах (складах) на маршруті перевезення і закінчується у залежності від однієї з подій, що відбудеться раніше:

у момент закінчення вивантаження останнього місця вантажу з транспортного засобу на складі вантажоодержувача або іншому кінцевому складі або кінцевім місці складування у пункті призначення, зазначеного в договорі страхування;

закінчення строку дії договору страхування або до закінчення періоду страхового;

Обмеження страхування:

Якщо інші індивідуальні умови не передбачені договором страхування , не підлягають страхуванню:

  • грошові кошти, готівка у будь-якій валюті, платіжні картки, засоби платежу у будь-якій формі, акції, облігації та інші цінні папери, акти, свідоцтва про право власності або грошові зобов`язання, акцизні марки і т.п.;
  • коштовні метали у злитках та коштовне каміння, вироби з коштовних металів, коштовних та напівкоштовних каменів, ювелірні вироби, прикраси та подібне майно;
  • твори мистецтва, пам`ятники архітектури, антикваріат, колекції, колекційні речі, марки, монети, грошові знаки, малюнки, картини, скульптури, старовинні транспортні засоби тощо;
  • тварини, птахи, риби та інші живі істоти;
  • вантажі, які являють собою радіоактивні, високотоксичні, вибухові та інші небезпечні речовини;
  • будь-які види зброї та товари військового призначення.

3) мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності);

Страхова сума встановлюється на кожне перевезення та зазначається у договорі страхування на це перевезення у національній валюті України у розмірі вартості вантажу за контрактною вартістю, інвойсом, іншим документом, де зазначена вартість вантажу та умови його поставки, з можливістю включення вартості фрахту, митних зборів та інших документально підтверджених витрат, пов’язаних з перевезенням вантажу.

4) мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу;

Розмір страхового тарифу та страхової премії встановлюється за кожним окремим перевезенням і зазначається у договорі страхування відповідно до тарифного керівництва по страховому продукту.

5) вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності);

За кожним страховим ризиком, зазначеним в договорі страхування встановлюється франшиза (частина збитку, що не відшкодовується Страховиком). Зазначена франшиза є безумовною.

Розмір франшизи зазначається в договорі страхування (мінімальний розмір франшизи 0 (відсутня), максимальний розмір франшизи 10%) .

Франшиза за кожним окремим перевезенням за страховим ризиком «З відповідальністю за рефрижераторними ризиками» передбачає, що не підлягатимуть відшкодуванню за Договором збитки, які виникли внаслідок перерви в роботі рефрижераторної установки менше 24 годин годин.

6) територія та строк дії договору страхування [включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування (за наявності)];

Договір страхування вантажів (для разових (окремих) перевезень) набуває чинності з 00-01 годин дати початку дії Договору, яка вказується в Договорі, але не раніше 00-01 годин дня, наступного за днем надходження страхової премії в обсязі, визначеному в Договорі, на рахунок Страховика та діє до 24-00 години дати, що зазначена в Договорі як дата закінчення строку дії Договору, якщо інші обставини, передбачені Договором, не призвели до дострокового припинення дії Договору.

Генеральний договір страхування вантажів набуває чинності з 00-01 годин дати початку дії Генерального договору, яка вказується в Генеральному договорі, та діє до 24-00 години дати, що зазначена в Генеральному договорі як дата закінчення строку дії Генерального договору, якщо інші обставини, передбачені Генеральним договором, не призвели до дострокового припинення дії Генерального договору. Страхове покриття за Генеральним договором встановлюється за кожним перевезенням, що підтверджується підписанням відповідного Сертифікату — заяви, за умови сплати страхового платежу у повному обсязі у строки, передбачені Сертифікатом.

Якщо Страховик та страхувальник узгодили розірвання або призупинення дії Генерального договору раніше закінчення періоду відповідальності Страховика по конкретному Сертифікату-заяві, то строк дії Генерального договору продовжується до закінчення періоду відповідальності по цьому Сертифікату-заяві.

При укладенні Договору/Генерального договору в залежності від конкретних умов страхування Сторони можуть передбачати інший порядок встановлення строку дії Договору/Генерального договору та сплати страхових премій за Договором/Генеральним договором.

Страховий захист діє на території (маршруті перевезення), визначеній у Договорі або Сертифікаті — заяві на страхування при укладенні Генерального договору з урахуванням обмежень, передбачених Договором/Генеральним договором. Територією дії Договору/Генерального договору є Маршрут перевезення застрахованого вантажу, що зазначена в Договорі/Сертифікаті-заяві.

He вважається порушенням Договору/Генерального договору відхилення від маршруту, якщо це буде викликано з метою рятування людей, транспорту, вантажу, а також забезпеченням подальшого рейсу. Причини відхилення від маршруту повинні бути доведені Страхувальником документально.

Договором/Генеральним договором може бути передбачено обмеження щодо певних маршрутів перевезення або щодо строку знаходження вантажу на певних територіях, або щодо виключення певних ризиків на таких територіях (маршрутах) та порядок застосування таких обмежень.

Дія Договору/Генерального договору не поширюється на території Автономної республіки Крим, м. Севастополь, частини територій Донецької та Луганської областей, що є тимчасово окупованими, згідно з Указом Президента України № 32/2019 від 07.02.2019р. (зі змінами та доповненнями); територій, які розташовані в районах проведення воєнних(бойових) дій, або які перебувають в тимчасовій окупації чи в оточенні (блокуванні), в тому числі, але не обмежуючись, за переліком (із змінами), що затверджені Наказом №309 від 22.12.2022р. Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.

Відповідальність Страховика в будь-якому разі не поширюється на території, що офіційно оголошені зонами бойових дій, воєнних конфліктів (війн), території проведення операцій Об`єднаних сил, зон, що підпадають під санкції ООН, Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки, а також, незалежно від оголошення, на наступні території та регіони: Кабардино-Балкарія, Північна Осетія, Інгушетія, Чечня, Дагестан, Абхазія, Південна Осетія, Нагірний Карабах;

Укладеним Договором/Генеральним договором за домовленістю між Сторонами в залежності від конкретних умов страхового захисту можуть бути передбачені інші визначення територій та територіальних обмежень дії страхового захисту.

Строк дії Договору може бути встановлений від одного дня до одного року. Строк дії Договору не може бути продовжений.

7) винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат;

Винятки із страхових випадків:

Не є страховими випадками повна загибель, пошкодження, втрата застрахованого вантажу або витрати, що відбулися внаслідок:

  • навмисних дій або злочину Страхувальника або Вигодонабувача або їх представників. Наявність навмисних дій або злочину встановлюються на підставі документів суду або відповідних органів, що проводили розслідування за фактом втрати або пошкодження застрахованого вантажу;
  • нормативної втрати ваги та/або обсягу та/або нормативного зношування застрахованого вантажу;
  • прямого або непрямого впливу атомного вибуху, радіації або радіоактивного зараження, пов’язаних з будь-яким застосуванням атомної енергії та використанням матеріалів, що розщеплюються;
  • терористичних актів, проведення контртерористичних операцій;
  • вилучення, конфіскації, реквізиції, арешту або знищення застрахованого вантажу за розпорядженням державних органів;
  • нестачі застрахованого вантажу при цілісності зовнішнього упакування, пломб;
  • навантажувально-розвантажувальних робіт у пунктах відправлення та пунктах призначення, якщо обраний Варіант1 – без відповідальності за навантажувально-розвантажувальні роботи у пунктах відправлення та пунктах призначення (зазначено договорі страхування при його укладенні):
  • недостатнім або непридатним пакуванням застрахованого вантажу або підготовкою застрахованого вантажу (під «пакуванням» слід розуміти також укладання в контейнер, але лише тоді, коли таке укладання проводиться до набрання чинності договору страхування або ж самим Страхувальником або його представниками);
  • неналежного кріплення застрахованого вантажу, а також навантаження та транспортування застрахованого вантажу у пошкодженому стані;
  • збитки, що виникли внаслідок особливих властивостей застрахованого вантажу, обумовлених його природою, у силу яких застрахований вантаж може піддатися повній або частковій загибелі або ушкодженню, зокрема, корозії, раптовому гниттю, самозайманню, нормальній утраті (усушці, нормативному випаровуванню, утрушуванню, втраті ваги та об’єму), нападу паразитів і гризунів (у т. ч. тоді, коли місце, де перебував застрахований вантаж, містить продукти життєдіяльності цих тварин), зміні субстанції вантажу в результаті дії біологічних чинників (бактерій, грибків, мікробів, іржі, плісняві) тощо;
  • виробничих дефектів застрахованого вантажу;
  • безпосередньої затримки доставки застрахованого вантажу, падіння цін;
  • неплатоспроможності або невиконання фінансових зобов’язань власниками, фрахтувальниками або операторами судна;
  • відправлення судна в неморехідному стані або іншого транспортного засобу, контейнеру з дефектами й непридатному для перевезення застрахованого вантажу;
  • будь-якого роду воєнних дій або заходів, піратських дій, громадянських воєн, повстання та їх наслідків, пошкодження або знищення застрахованого вантажу бомбами, мінами, торпедами й іншими знаряддями війни, арешту, конфіскації, реквізиції або знищення застрахованого вантажу на вимогу військової або цивільної влади;
  • будь-якого роду дій учасників громадських заворушень, страйків, трудових конфліктів, порушників громадського порядку, а також громадських заворушень, страйків, трудових конфліктів, порушення громадського порядку;
  • порушення температурного режиму перевезення або зберігання застрахованих вантажів, викликаних непередбаченою зупинкою роботи рефрижераторної установки якщо не обрано додатковий страховий ризик «З відповідальністю за рефрижераторними ризиками» (зазначено «НІ» в Договорі/Генеральному договорі при його укладенні):
  • пожежі або вибуху внаслідок навантаження з відома Страхувальника, але без відома Страховика, вибухонебезпечних або вогненебезпечних, самозапальних речовин та предметів;
  • витоку й розтрушування застрахованого вантажу;

Не є страховими випадками:

  • упущена вигода, пов’язана з контрактними зобов’язаннями;
  • штрафи, пеня, неустойки й інші види забезпечення виконання зобов’язань , передбачені договором перевезення;
  • при страхуванні на умовах «З відповідальністю за усі ризики», втрата застрахованого вантажу, що сталася разом із зникненням транспортного засобу, що перевозив застрахований вантаж, якщо такий вантаж перевозився автомобільним транспортом.
  • збитки від крадіжки, грабежу, розбійних дій та інших протиправних дій третіх осіб, якщо не обраний додатковий ризик «Крадіжка, грабіж, розбійні дії й інші протиправні дії третіх осіб» (зазначено в договорі страхування при його укладенні).
  • для не запакованих застрахованих вантажів не є страховим випадком: пошкодження, викликані подряпинами, відколами, вм’ятинами, зміною кольору, іржею, корозією, забрудненням, окисненням, якщо такі пошкодження не змінюють функціональних якостей застрахованого вантажу.
  • при перевезенні застрахованих вантажів, які потребують спеціального температурного режиму (рефрижераторних вантажів), не відшкодовуються збитки внаслідок:

· порушення температурного режиму, якщо він відбувся внаслідок неправильної експлуатації / обслуговування рефрижераторної установки усупереч Інструкції та\або порядку її експлуатації;

· примусового відключення живлення або виснаження акумуляторів;

· навмисних дій або грубої недбалості Страхувальника або його службовців/перевізника, що призвело до ігнорування вимог з дотримання необхідного температурного режиму перевезення вантажів;

  • псування / втрати властивостей / якості застрахованого вантажу внаслідок всіх випадків затримки строків або збільшення тривалості перевезення понад нормативні строки, встановлені для відповідного вантажу та упакування (якщо тільки така затримка не була прямо викликана однією з причин, зазначених в цьому пункті, і за умови, що Страхувальник вжив всіх можливих заходів з метою рятування та збереження застрахованого вантажу)
  • При укладенні договору страхування Сторони можуть передбачити у такому договорі страхування інший перелік винятків із страхових випадків та обмеження страхування відповідно до конкретних умов страхового захисту за Договором.

Підставами для відмови у здійсненні страхових виплат є:

  • подання Страхувальником неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або про факт настання страхового випадку;
  • невиконання Страхувальником будь-яких зобов’язань, перелічених у договорі страхування;
  • отримання Страхувальником повного відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні;
  • несвоєчасне повідомлення Страхувальником або його представником про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених Договором, чим унеможливлене визначення факту, причини та обставин події, умов перевезення вантажу, визначення розміру збитків та встановлення винних осіб (якщо вони могли бути встановлені);
  • неможливості, з вини Страхувальника, реалізації Страховиком права вимоги до осіб, винних у заподіянні збитків;
  • неповідомлення Страховика про істотні зміни у ризику;
  • не вжиття заходів щодо рятування та збереження вантажу;
  • не надання Заяви на окреме перевезення, якщо укладений Генеральний договір
  • навмисні дії Страхувальника або особи, на користь якої укладено договір страхування, спрямовані на настання страхового випадку.
  • несвоєчасне повідомлення та відсутність фотографій є підставою для відмови у страховій виплаті
  • інші випадки, передбачені законодавством України.
  • вчинення Страхувальником умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку;
  • настання події поза межами періоду страхового захисту Страховика відповідно до Договору або якщо місце події знаходиться поза межами території дії Договору;
  • наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування, передбаченими Договором або інших підстав, встановлених законодавством;

У разі прийняття рішення про відмову у здійсненні страхової виплати Страховик зобов’язаний протягом строку, передбаченого Договором/Генеральним договором, повідомити Страхувальника (іншу особу, яка відповідно до Договору/Генерального договору або законодавства має право на отримання страхової виплати) у письмовій формі про прийняте рішення з обґрунтуванням підстави відмови.

Рішення Страховика про здійснення або відмову у здійсненні страхової виплати може бути оскаржено Страхувальником у судовому порядку створення Страховику перешкод у визначенні обставин події, що має ознаки страхового випадку, характеру та розміру збитків;

8) ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту;

Ліміт відповідальності страховика визначається в межах страхової суми за кожним окремим перевезенням та зазначається в договорі страхування.

9) порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат;

Страхова виплата здійснюється Страховиком згідно з договором страхування на підставі письмового повідомлення про подію, письмової заяви на страхову виплату, наданих Страхувальником (його представником) всіх передбачених Договором необхідних документів і Страхового акту, який складається Страховиком. Зазначені документи надаються Страхувальником (його уповноваженою особою) особисто, або рекомендованим листом, або у інший спосіб, узгоджений зі Страховиком.

Розмір збитків, що заподіяні застрахованому вантажу, визначається: за взаємною згодою Сторін на основі документів, що підтверджують розмір збитків, або на основі незалежної експертної оцінки.

При пошкодженні, втраті вантажу страхова виплата розраховується з вирахуванням франшизи:

· при повній втраті вантажу — у розмірі вартості вантажу. Вартість вантажу визначається на умовах поставки заявлених до страхування товарів, на підставі біржового котирування цін на товари або, за відсутності такої, на підставі поточної ринкової ціни, або, за відсутності і тої й іншої, на підставі звичайної вартості товару такого ж роду і якості.

Повна втрата вантажу – за Договором/Генеральним договором розуміється 100 % фізично знищений або втрачений вантаж. Страховик має право вимагати документального підтвердження переведення митницею матеріальних цінностей до режиму «знищення». У випадку розмитнення вантажу у повному обсязі (обсязі, який не відповідає заявленим втратам), розмитнений вантаж вважається «пошкодженим» вантажем.

· при частковій втраті вантажу — у розмірі вартості втраченої частини вантажу.

· при пошкодженні вантажу — у розмірі суми, відповідної до знецінювання вантажу, що визначається як різниця між вартістю вантажу до і після події;

Страховик здійснює відшкодування у розмірі прямих (реальних) збитків, але не більше розміру страхової суми. Якщо у результаті настання страхового випадку перевезення припиняється в іншому місці, ніж пункт призначення, передбачений договором страхування, Страховик відшкодує необхідні та доцільні витрати, здійснені щодо розвантаження, проміжного зберігання та перевезення вантажу до пункту призначення, до якого вантаж був застрахований, якщо тільки зазначені витрати та витрати з відновлення вантажу не перевищують вартість вантажу при прибутті.

Страховик відшкодує усі необхідні та доцільні витрати, понесені Страхувальником щодо рятування вантажу, запобігання та зменшення розміру збитків, встановлення їх розміру, якщо збитки відшкодовуються згідно з умовами договору страхування.

Якщо на момент настання страхового випадку страхова сума є меншою від дійсної вартості застрахованого вантажу, застосовується принцип пропорційності, що полягає у тому, що страхова виплата здійснюється у тій самій пропорції до розміру реальних збитків, як відношення страхової суми до дійсної вартості вантажу на момент настання страхового випадку.

Страховик приймає рішення про виплату страхового відшкодування протягом 15-ти робочих днів після отримання усіх документів, що підтверджують настання страхового випадку та розмір збитків, та складає страховий акт. Про відмову у виплаті або прийнятті рішення про відстрочку виплати Страховик протягом 5-х днів повідомляє Страхувальника письмово з викладенням мотивації прийнятого рішення.

Рішення про страхову виплату може бути прийнято на підставі судового рішення, якщо Страховик не буде оскаржувати таке рішення у порядку, встановленому чинним законодавством України.

У разі наявності причин сумніву в обґрунтованості страхової виплати, Страховик має право відстрочити її до отримання підтвердження або спростування таких сумнівів відповідними компетентними органами.

Страховик зобов’язаний здійснити страхову виплату протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту прийняття рішення про виплату.

Розмір страхової виплати розраховується у гривнях за офіційним курсом, установленим НБУ до валюти претензії на день складання страхового акту. Страховик не несе відповідальності за витрати Страхувальника щодо здійснення валютних операцій.

Днем здійснення страхової виплати вважається день списання коштів з поточного рахунку Страховика.

Страховик, що здійснив страхову виплату, має право вимоги до особи, відповідальної за заподіяні збитки.

Якщо Страхувальник не забезпечив Страховику права вимоги до особи, відповідальної за заподіяні збитки, Страховик має право зменшити суму страхової виплати на 50% (п’ятдесят відсотків).

Якщо Страхувальник отримав відшкодування збитків від третіх осіб, Страховик зменшує суму страхової виплати на суму отриманого від третіх осіб відшкодування.

При укладенні договору страхування Сторони можуть передбачити у такому договорі страхування інший порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат відповідно до конкретних умов страхового захисту за Договором.

Після страхової виплати до Страховика переходять:

· усі права на застрахований вантаж у межах сплаченої страхової виплати;

· права вимоги до третіх осіб, винних у заподіянні збитку.

10) можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини;

Несвоєчасне повідомлення Страхувальником або його представником про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених Договором, чим унеможливлене визначення факту, причини та обставин події, умов перевезення вантажу, визначення розміру збитків та встановлення винних осіб (якщо вони могли бути встановлені) є підставою для відмови у здійсненні страхових виплат

У разі несплати повної суми загальної страхової премії у розмірі та строки, визначені в Договорі, Договір вважається таким, що не набрав чинності та Страховик не несе відповідальності щодо страхової виплати за Договором.

11) інформацію про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору;

Страховий продукт не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.

12) умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії.

Знижки та акційні пропозиції за даним продуктом не передбачені.

 

 

Не знаєте яку страховку вибрати?
Людмила Коломієць
Людмила Коломієць
Експерт зі страхування
м. Київ