Про це заявили чиновники міністерства після відвідання Крюківського вагонобудівного заводу в Кременчуці.
- Міністерство взяло на себе зобов’язання запустити щонайменше 3-річне планування державного замовлення для оновлення парку вагонів та локомотивів.
- В якості першочергового завдання на підприємстві було розміщено замовлення на виготовлення 100 нових пасажирських вагонів. Вагонобудівники виконують це замовлення без вихідних.
- Серед нових форматів, запропонованих очільниками міністерства — капсульні вагони, у рази комфортніші за звичні плацкарт чи класичне купе. Це абсолютно новий формат пасажирських вагонів, і Україна може стати в числі перших, хто випробує цей формат.
- З боку міністерства передбачається запровадження заходів з метою заохочення попиту з боку бізнесу. Зокрема, міністерство отримало повноваження, які дозволять швидше оформлювати рухомий склад, забороняти експлуатацію зношених вагонів, і за рахунок цього сформувати потребу на тисячі вантажних вагонів.
- Наразі в деяких регіонах України розробляються проекти з відновлення приміського залізничного руху. Зокрема, в Києві планується впровадження наскрізних рейсів, що з’єднають міста-супутники столиці – Ірпінь, Бучу, Боярку, Вишневе, Бориспіль, Бровари, а в перспективі – Вишгород і Обухів. Основною перешкодою для реалізації проекту є нестача якісного рухомого складу. На минулому тижні для випробувань в Україну було доставлено два поїзди виробництва швейцарської компанії Stadler. Ці потяги зібрані в Білорусі, але в разі успішних випробувань подальше виробництво буде здійснюватися в Україні. Нібито швейцарці уже визначилися із заводом, на потужностях якого будуть збирати сучасні комфортні електрички.
Компанія «ПЕРША» пропонує страхування залізничного транспорту, у тому числі такого, що є предметом кредиту, застави або лізингу.