Результати опитування, проведеного серед українських елеваторників, показало, що вітчизняне обладнання не поступається закордонним аналогам ані за ціною, ані за якістю, і при тому має додаткові переваги для користувачів.
Як наслідок – обсяги продажу елеваторного обладнання українського виробництва перевершило реалізацію імпортних виробів.
- Іноземні виробники часто порушують терміни поставки, не завжди швидко реагують на прохання про заміну запчастин. Відтак, це значно здорожує сервісне обслуговування обладнання і збільшує поточні витрати підприємства. Якщо сталася помилка в комплектації, її усунення відбувається швидше і легше, а фахівець компанії-виробника може приїхати безпосередньо до покупця.
- Суттєвою перевагою українського виробника є те, що він може забезпечити не лише постачання, але й монтаж необхідного обладнання. На відміну від українських компаній, імпортери не надають послуг з монтажу, через що обладнання може вийти з ладу внаслідок помилок при проведенні монтажних робіт.
- Українське обладнання, на думку аграріїв, не поступаються імпортним аналогам за комплектацією та споживчими властивостями, при тому, що ціна і терміни виготовлення обладнання зазвичай менші.
- Вітчизняні виробники елеваторного обладнання налагодили якісне сервісне обслуговування, що не поступається за стандартами послуг кращим іноземним зразкам.
- Нарешті, ще одним стимулом купувати українське є система часткової компенсації витрат аграріїв на придбання вітчизняного обладнання. Так, за рахунок бюджету може бути компенсовано до чверті вартості придбаного обладнання.