Страхова компанія «Перша» — це, в першу чергу, люди.
Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою — створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.
Кожен співробітник компанії «Перша» — неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості — захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.
Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде — але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.
Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.
Знайомтеся, Куцик Катерина Леонідівна
Директор по роботі з автоперевізниками.
Катерина Леонідівна працює в СК «Перша» з першого дня створення компанії — з вересня 2001 року.
Почала свій трудовий шлях в 1996 році — диспетчером-оператором на автотранспортному підприємстві.
Майже 5 років працювала в Асоціації міжнародних автоперевізників у відділі розробки та супроводу нормативних актів Департаменту транспортної політики.
«Багато років присвятила роботі в автомобільній галузі, може і не дуже жіночий шлях, але цей трудовий шлях обрано завдяки династії автомобілістів, яка бере початок ще з прадіда».
Завдяки Катерині Леонідівні, було реалізовано багато масштабних проектів в сфері міжнародних вантажоперевезень і безпеки руху. Завдяки цьому досвіду, у неї сформувалося розуміння потреб перевізників і бачення, як ці потреби можна вирішити.
На її думку, особисте спілкування з клієнтами і розуміння всіх проблем, з якими стикаються автоперевізники — це шлях до плідної та довгострокової співпраці. І саме страхування дає інструменти для вирішення багатьох проблем, що виникають в процесі роботи перевізників.
«Дуже приємно зустрічати на Європейській трасі, між Венецією і Міланом, українську вантажівку з відзнакою «застраховано в СК «Перша»»- це і надає сенс моїй роботі і гордість за ті страхові продукти, які ми реалізуємо» — зазначає Катерина.
— Які нововведення в роботі з автоперевізниками в зв’язку з пандемією були реалізовані?
«Пандемія навчила нас максимально працювати віддалено і надавати послуги онлайн. Ми завжди приділяли питанням діджіталізаціі велику увагу, але карантин прискорив цей процес.
Ми весь час допрацьовуємо наші сервіси і вже зараз майже будь-яку послугу, від оформлення поліса до подачі документів на виплату, можемо надавати віддалено.
Маємо чудовий позитивний feedback від перевізників, які вже користувалися послугами онлайн.»
— Чи були розроблені нові продукти, «заточені» під перевізників?
«У 2020 році ми оперативно розробили і запустили новий страховий продукт «Від COVID», який компенсує фінансові втрати в зв’язку з захворюванням і покриває витрати на КТ і витрати на медикаментозне лікування. Цей продукт знайшов визнання серед автоперевізників, багато з яких застрахували свій персонал.
Ми доопрацювали наші туристичні пакети, з урахуванням покриття COVID-19 і вимог країн-членів Європейського Союзу.
Також ми значно поліпшили програму страхування КАСКО, доповнивши її багатьма корисними опціями «
— Можете навести приклади свого особистого внеску в розвиток компанії або поліпшення роботи страхової?
«За весь професійний шлях було дуже багато змін, в тому числі і оперативна розробка нових актуальних продуктів, і проведення різноманітних навчальних програм, і участь в міжнародних конференціях і багато іншого.
Наприклад, нещодавно було проведено конкурс з продажу серед співробітників СК «Перша» з дуже цінними призами. Для колег це стало хорошим стимулом «напружитися» і показати хороший результат. Мені було приємно бачити щиру радість переможців, які отримали як моральне, так і матеріальне заохочення. А я, як один з керівників компанії, отримала позитивні емоції побачивши ентузіазм наших продавців і результат їх роботи.
Я приділяю велику увагу питанням комунікацій компанії зі своїми клієнтами. Це дозволяє нам, образно кажучи, тримати руку на пульсі, відчувати потреби ринку, бачити наші «вузькі місця» і вдосконалювати нашу роботу. В роботі компанії не буває дрібниць, навіть в такому питанні, як комунікації.
Я ініціювала навчання наших колег комунікацій в соцмережах. Мене приємно вразив інтерес учасників навчання, і їх позитивні відгуки. Це спонукало мене планувати подальші навчальні заходи для наших працівників.»
…