Страхова компанія «Перша» — це, в першу чергу, люди.
Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою — створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.
Кожен співробітник компанії «Перша» — неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості — захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.
Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде — але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.
Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.
Знайомтеся, Коломієць Людмила Володимирівна
Начальник відділу online продажів
Людмила Володимирівна працює в СК «Перша» 5 років.
Загальний трудовий стаж у страховій діяльності — 19 років.
Як начальник відділу онлайн продажів, як ви оцінюєте задоволеність клієнтів?
«Для нас задоволеність клієнтів — це ключовий показник успішної роботи. Для сучасного клієнта важливі не тільки ціна і бренд компанії — але й те, що стоїть за ці брендом: зручність, технічні рішення, клієнт-орієнтованість. При виборі компанії клієнт дивиться на позитивні відгуки від реальних людей, які отримали ту чи іншу послугу страхування. Він порівнює різні опції, оцінює наданий сервіс, зручність оформлення, оплати, доставки та ін. В зв’язку з цим, для нас дуже важливим є отримання зворотного зв’язку від наших клієнтів. Компанія регулярно моніторить задоволеність клієнтів, як на етапі укладання договору, так і, особливо — на етапі страхових виплат. Також ми отримуємо оцінку якості сервісу, виявляємо потреби в нових страхових продуктах і сервісах. Ми спілкуємося з клієнтами по телефону, в месенджерах, в соцмережах, причому в режимі 24/7; ми завжди на зв’язку і завжди готові допомогти».
Яким чином ви вносите зміни в сервіс або в продукти, якщо надходять побажання / пропозиції від клієнтів? Чи можете ви навести приклади?
«Якщо нам надходять запити, а тим більше — скарги і розчаровані відгуки про нашу роботу, ми перш за все повинні зрозуміти причину невдоволення клієнтів. Якщо це так званий «ексцес виконавця», що викликаний неякісною роботою конкретного співробітника — ми вибачаємося і по можливості виправляємо ситуацію. Інша справа — якщо існує системна проблема в продукті або в бізнес-процесі. Ми негайно інформуємо необхідні служби про ситуацію, пропонуємо шляхи вирішення, збираємо робочі групи і вживаємо заходів щодо виправлення ситуації. Зрозуміло, що не все можна зробити оперативно — але скласти руки та ігнорувати проблему ми теж не можемо.
Нещодавно «Перша» запустила унікальний продукт на ринку для власників засобів мікро-мобільності «PRO City Mobile». На розробку такого продукту нас надихнули наші клієнти, які використовують самокати, велосипеди, гіроскутери. Ми поінформували колег, які займаються написанням нових продуктів, щодо наявності таких запитів, і тепер компанія має унікальний продукт, аналогів якому немає на страховому ринку.»
Чи користуєтеся ви самі продуктами компанії? Якщо так, то якими і чому?
«Трохи перефразую фразу Г.Кардона: хочеш продавати продукт — купи його сам. Ти повинен на своєму досвіді спробувати, відчути необхідність, оцінити переваги продукту. Для кожного з нас є своя мотивація покупки — почуття захищеності, наявність розстрочки платежу, позитивний досвід врегулювання. Але якщо ти сам не віриш в те, що ти робиш, і не можеш переконати в необхідності страхування самого себе — як ти зможеш переконати в цьому когось іншого?
Звичайно, я придбала для себе продукти страхової компанії. Крім автоцивілки, у мене укладено договір за програмою «Максимальний захист». Її назва говорить сама за себе — я спокійна за кермом, що б не трапилося. А з урахуванням запуску нового продукту, мені, очевидно, тепер доведеться купити ще й самокат))))
Щодня спілкуючись з клієнтами, просуваючи культуру страхування, я все більше розумію, що надійна страхова компанія стає невід’ємною частиною повсякденного життя. Страхування для клієнта, перш за все, — це захист, впевненість і допомога в скрутну хвилину. Це стосується здоров’я та подорожей, майна і транспорту … І коли для захисту найдорожчого клієнт обирає мою компанію — в цьому є і частинка моєї праці і моєї душі. І в такі моменти я почуваюся щасливою!»