Страхова компанія «Перша» — це, в першу чергу, люди.
Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою — створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.
Кожен співробітник компанії «Перша» — неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості — захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.
Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде — але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.
Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.
Знайомтеся, Поліщук Олексій Дмитрович
Директор дирекції корпоративного адміністрування
Олексій Дмитрович працює в СК «Перша» 5 років.
Загальний трудовий стаж у страховій діяльності — 29 років.
У чому полягає ваша робота? Основні обов’язки?
«Як у директора корпоративного адміністрування, в мої обов’язки входить забезпечення розробки і супроводу програмного забезпечення для СК «Перша» в частині автоматизації бізнес процесів в страхуванні.»
Які зміни були впроваджені з пандемією?
«З настанням пандемії в світі безліч звичайних і звичних речей стали недоступними, і, як наслідок, процеси діджіталізаціі і автоматизації стали набирати все більших обертів в усіх сферах.
СК «Перша», в свою чергу, створила умови для безпеки клієнтів і співробітників, перевела багато процесів в режим онлайн, наприклад, врегулювання, оформлення деяких продуктів та ін.
Саме наш підрозділ в період пандемії впровадив оформлення електронних договорів автоцивілки, а також туристичного страхування.»
Чи позначилася пандемія на роботі вашого відділу?
«Так, через пандемію збільшилося навантаження, тому що компанія має амбітні плани перевести багато процесів в режим онлайн і надати клієнтам можливість вирішувати питання, що стосуються їх страхових полісів не виходячи з дому.
Варто зауважити, що всі заплановані нововведення з моменту початку пандемії були успішно впроваджені.»