Страхова компанія «Перша» — це, в першу чергу, люди.
Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою — створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.
Кожен співробітник компанії «Перша» — неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості — захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.
Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде — але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.
Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.
Знайомтеся, Кравець Євгенія Петрівна
Фахівець центрального управління продажів
Євгенія Петрівна працює в СК «Перша» 5 років.
Які послуги стали користуватися більшим попитом останнім часом?
«Безумовно, багатьох наших клієнтів цікавить страхування від Covid, багато хто вже придбали таку програму. Звичайно, багатьох бентежить наявність 15-денної франшизи за цим договором. Але ж у тому й полягає сутність страхування, що його не можна купити вже тоді, коли подія трапилася. Це розумна передбачливість, і ми рекомендуємо завчасно укладати договір страхування — адже ніколи не знаєш, коли тобі знадобиться допомога страхової компанії.»
З якими труднощами зіткнулися в пандемію?
«Як продавець, я не зіткнулася з труднощами під час пандемії. Моя робота проходить в звичайному режимі, і можу сказати, що попит на страхові послуги в умовах пандемії не зменшився. Звичайно, у зв’язку з обмеженнями в переміщенні зменшилася кількість клієнтів, що приходять до офісу — стало більше дистанційної роботи. З іншого боку, стало багато звернень щодо нових продуктів.»
Можете поділитися цікавими випадками по роботі?
«Спілкування з кожним клієнтом — це індивідуальна історія. Клієнт довіряє свої проблеми і побоювання представнику страхової компанії, а він пропонує клієнту оптимальне рішення цих проблем — тому мені б не хотілося зупинятися на якомусь конкретному випадку. Ми, фактично, стаємо для клієнта уособленням своєї компанії. Нас знають, нам (що приємно) довіряють, аж до того, що навіть якщо трапляється страхова подія — клієнт передзвонює нам і прохає організувати все «в найкращому вигляді». Звичайно, іноді це прохання означає необхідність затриматися після роботи, або їхати через все місто. Але ж в цьому, в тому числі, і складається наша робота. А найвищою нагородою для нас є слова подяки клієнтів, і, найголовніше — переукладання договору страхування на новий термін!»