Страхова компанія “Перша” – це, в першу чергу, люди. 

Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою – створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.

Кожен співробітник компанії «Перша» – неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості – захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.

Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде – але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.

Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.

Знайомтеся, Лясковська Світлана Дмитрівна

Начальник обліково-аналітичного управління

#Перша_Команда

Світлана Дмитрівна працює в СК “Перша” 11 років.

Загальний трудовий стаж у страховій діяльності – 18 років.

У чому полягає ваша робота? Які обов’язки виконує Начальник обліково-аналітичного управління?

“Моя робота полягає у забезпеченні якісного обліку, своєчасного замовлення, отримання та збереження бланків суворої звітності, як за ОСЦПВ і Зеленою картою, де у нас найбільший документообіг, так і з інших видів страхування. Також в мої обов’язки входить контроль за своєчасністю здачі звітів про укладені договори страховими агентами Компанії, і забезпечення перевірки цих звітів. Крім цього – подання встановлених звітів до МТСБУ, асистуючих компаній, бухгалтерії, підготовка аналітичних довідок на запит підрозділів та керівництва Компанії.”

#Перша_Команда

Чи стикнувся ваш відділ під час пандемії з якимись додатковими труднощами?

“Під час пандемії наше управління продовжувало  працювати і виконувати свої обов’язки, при цьому дотримуючись максимального рівня безпеки для співробітників. Труднощі були, коли навесні 2020 року був оголошений локдаун. Агенти не завжди мали можливість вчасно звітувати та передавати до Компанії  укладені договори страхування. Однак, після завершення локдауну і нормалізації роботи транспорту, нам вдалося налагодити повноцінну роботу підрозділу.”

Як ви вважаєте, які плюси для страхової компанії і клієнта дає впровадження електронного полісу “Автоцивілки”, Туристичного страхування і Зеленої карти?

 “Електронний поліс зручний, передусім, для клієнта страхової компанії, адже він доступний в будь-який момент в будь-якому місці. Укласти і сплатити його можна безпосередньо на сайті страхової компанії, без звернення до офісу страховика, в зручний час доби. При цьому клієнт отримує гарантований страховий захист та уникає ризику укладання фальшивого договору “Автоцивілки” чи Зеленої карти. Інформація одразу потрапляє як в нашу облікову систему, так і, наприклад, в базу даних МТСБУ. Звичайно, це зменшує компанії певну механічну роботу, але додає роботи в контролі надходження коштів та їх прив’язки до договорів, номери яких генеруються індивідуально з бази даних Моторного бюро.”

#Перша_Команда

Якими якостями повинен володіти співробітник обліково-аналітичної управління?

“Я не скажу, що наша професія вимагає якісь особливі незвичайні якості. Звичайно, це порядність, уважність, логічне мислення, здатність до аналітичного мислення, здатність швидко навчатись, організованість, відповідальність, цілеспрямованість. Наш підрозділ – це, фактично, тилове забезпечення компанії. І від нашої роботи так само залежить, наскільки компанія чітко і професійно спрацює при врегулюванні страхової події. Саме тому кожен з нас пам’ятає, що девіз компанії «Ми працюємо заради Вас» актуальний і для кожного зі співробітників нашого відділу.”

Також ви можете стежити за нашими новинами в офіційному телеграм каналі Страхової Компанії "Перша"
Не знаєте яку страховку вибрати?
{:uk}Злата Мельник{:}{:ru}Злата Мельник{:}
Злата Мельник
Експерт зі страхування
м. Київ