fbpx

Страхова компанія «Перша» — це, в першу чергу, люди.

Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою — створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.

Кожен співробітник компанії «Перша» — неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості — захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.

Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде — але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.

Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.

знайомтеся, Караваєва Ольга Василівна

Директор з організаційного розвитку

#Перша_Команда знайомтеся, Караваєва Ольга Василівна директор з організаційного розвитку

Ольга Василівна працює в СК «Перша» 2,5 роки.

Загальний трудовий стаж в страховій діяльності — 16 років.

  Чи виникли труднощі у вашій дирекції, пов’язані з пандемією? 

«Пандемія зіштовхнула нас з новими викликами і змусила шукати нові рішення в складних ситуаціях. Наша дирекція під час карантину координувала всі дії по організації безперебійної роботи Компанії: підготовка наказів про введення карантину / локдауна / особливого режиму роботи, інформування всіх співробітників Компанії, організація безпечних умов праці, закупівля і забезпечення Головного офісу засобами дезінфекції, організація вологого прибирання приміщень, надання відпусток, складання, узгодження і контроль графіка роботи співробітників, логістика та організація проїзду співробітників ГО на роботу транспортом компанії, коли зупинили громадський транспорт в Києві та ін. Наша дирекція в цей період, скажу відверто, не нудьгувала)) Компанія надала кожному співробітнику можливість самому зробити вибір і прийняти рішення: працювати в цей період, або піти у відпустку. При цьому, звичайно, брали до уваги і інтереси Компанії — потрібно було організувати безперебійну роботу так, щоб у підрозділах була взаємозамінність, щоб продавці, особливо в регіонах, відчували підтримку ГО і розуміли, що робота не зупинилася через локдаун, щоб клієнти своєчасно отримували страхові відшкодування. Ми й припустити не могли, що карантин настільки затягнеться і такі поняття, як дистанційна робота, відеоконференції, онлайн-вебінари міцно увійдуть в наше життя. Компанії вдалося зберегти колектив і не вдаватися до скорочення персоналу. Далеко не кожен роботодавець пройшов це випробування з честю.»

  Що мотивує вас рости, як в кар’єрному плані, так і в особистому?

«Особистісне зростання для мене – це, перш за все, рух вперед. Стабільність — ілюзія, і в кар’єрі, і в житті. У будь-який момент ти або рухаєшся вперед, або відстаєш. Як Аліса у Керролла — ти мусиш бігти з усіх сил, щоб просто лишатися на місці, а щоб рухатися вперед — мусиш бігти вдвічі швидше. Кращий спосіб для забезпечення безперервного особистісного зростання — постійне навчання, адаптація до змін навколишнього світу, цікавий досвід в тих сферах, в яких я себе не пробувала. Не так давно я, наприклад, захопилася олійним живописом, хоча останній раз до цього малювала гуашшю в 7 класі середньої школи. 

За будь-яку справу треба братися з позитивним настроєм, з упевненістю, що все обов’язково вийде. Може, не так, як у інших. Але хто сказав, що так, як у інших — єдино правильно? 

Своїм позитивним настроєм я намагаюся ділитися і з колегами, і з друзями. У мене, безумовно, є недоліки, але я їх знаю і я над ними працюю. Іноді зашкалюють емоції, тоді я беру паузу, щоб заспокоїтися і подивитися на ситуацію під іншим кутом. 

Я взагалі щаслива людина! Я із задоволенням йду на роботу і з задоволенням повертаюся додому. Кожний робочий день у мене починається з планування, я пишу перелік необхідних справ, визначаю пріоритети. Протягом дня вношу корективи, підкреслюю виконані, деякі завдання переношу на більш пізній термін. Намагаюся стежити за новими тенденціями на ринку праці, в роботі з персоналом, вдосконалюю знання в області побудови системи управління і бізнес-процесів, приділяю увагу психології людських відносин.. Я завжди аналізую свої вчинки і щовечора аналізую події дня, роблю «роботу над помилками». У мене є бажання розвиватися і змінюватися, я вірю в свої сили.» 

  Свого часу великий тренер Валерій Лобановський казав: наш секрет успіху полягає в тому, що у нас в команді немає зірок, у нас “команда-зірка”.
Що важливіше — мати в складі колективу “зірку” чи злагоджений колектив однодумців, хай навіть і не “зіркового” рівня?

«Безперечно, для мене на першому місці — саме колектив і стосунки всередині нього. Для досягнення результату потрібні не професіонали “з коронами на голові”, потрібен саме колектив — злагоджена добротна висококваліфікована команда професіоналів, лояльних до Компанії. 

На формування такої команди впливає багато факторів. Діяльність Компанії — це сукупність взаємопов’язаних процесів, спрямованих на створення страхових продуктів, які мають цінність для клієнтів, що дають їм реальний захист, організацію продажів цих продуктів, швидке і якісне врегулювання страхових подій, і як підсумок — задоволений якістю наданих послуг і сервісу клієнт. 

Результат діяльності оцінюється не за якістю виконання окремих функцій, а за сукупним результатом, отриманим в ході виконання цих функцій, по всьому ланцюжку створення цінності. 

Результат досягається за рахунок оптимізації взаємодії підрозділів, співробітників, завдяки правильній організації, координації, формалізації і вдосконаленню бізнес-процесів. Ми постійно працюємо над тим, щоб кожен в команді чітко розумів свою роль, свої функції, свою зону відповідальності в кожному бізнес-процесі. Важливе значення має підбір і відбір кандидатів на вакантні посади. Нам потрібні не просто висококласні фахівці, але люди, близькі за духом нашому колективу. Тому співбесіда з кожним кандидатом проходить в кілька етапів. Ми хочемо бути впевнені, що прийшовши на роботу в нашу Компанію, людина не тільки буде якісно виконувати свої функціональні обов’язки, а й буде лояльна до Компанії, розділить з нами наші цінності, буде вірити в нашу місію, і буде працювати на загальний результат. Адаптація нових співробітників у колективі, система наставництва — важливий фактор, що впливає на те, як швидко новий співробітник вийде на рівень найбільшої ефективності, наскільки він проникнеться корпоративним духом.»

  Як компанія сприяє професійному та особистісному зростанню співробітників?

«Останній рік ми всі змушені перейти в онлайн. Тому ми створили постійно діючу систему онлайн навчання і підвищення кваліфікації. Кожен співробітник Компанії, кожен страховий агент може взяти участь у всіх вебінарах, які готують і проводять досвідчені фахівці Компанії. Крім того, в будь-який момент можна подивитися запис будь-якого вебінару. Всі співробітники мають до них доступ, а прийняті в Компанію фахівці мають можливість за програмою адаптації переглянути всі навчальні відеоматеріали, ознайомитися з усіма нормативними документами, корпоративними стандартами, що діють в Компанії. Ми тільки почали роботу над створенням навчального центру. А поки хочу подякувати тим колегам, які відгукуються на прохання, у вільний від роботи час готують методичні матеріали і потім проводять тематичне навчання. 

Надалі ми плануємо розширювати тематику і запрошувати проводити навчання професійних коучів, приділяти увагу питанням, які безпосередньо не пов’язані зі страховими продуктами і продажами, але сприяють не тільки професійному, а й особистісному зростанню співробітників.» 

  А як вам вдається залучати колег до активної участі в житті Компанії?

«Останнім часом в Компанії створена система інформування всіх співробітників про найбільш важливі події в житті Компанії — це і систематичні селекторні наради з керівниками підрозділів в регіонах, і тематичні розсилки страхових дайджестів, інформаційних листів з кадрових переміщень. У створеному IT-hub НR-каналі в Telegram ми не тільки оперативно ділимося гарними новинами, а й отримуємо зворотний зв’язок від колег — проводяимо опитування співробітників і з огляду на їх результати приймаємо рішення. Кожен в нашому колективі повинен відчувати свою залученість в корпоративну життя і причетність до результатів, яких ми разом досягли. 

Надзвичайно важливо дати співробітникам можливість будувати кар’єру усередині Компанії, всебічно проявити себе. У нас є гарний досвід, коли співробітники середньої ланки з одного регіону ставали керівниками регіональних підрозділів в інших областях України, формували там свої команди і здабували успіх вже як керівники, управлінці. Та й в Головному офісі є чимало прикладів того, як, розвиваючи свій потенціал, використовуючи досвід і знання колег, пройшовши профільне навчання, співробітники піднімаються кар’єрними сходами. 

У минулому році було проведено кілька професійних конкурсів серед продавців, конкурс дитячого малюнка про страхування «Прекрасний світ навколо мене». Кращі малюнки лягли в основу корпоративного календаря на 2021 рік. Але ми розуміємо, що для кращого результату в роботі з людьми потрібно постійно вивчати потреби, дослідити запити співробітників. З цією метою нещодавно було проведено опитування з вимірювання рівня залученості персоналу Компанії. На підставі результатів вводяться зміни в систему мотивації, розробляється комплекс командообразуючих заходів, творчих конкурсів і професійних змагань. Ми плануємо періодично проводити такі опитування, щоб відстежувати динаміку змін і своєчасно вносити необхідні корективи в свою роботу. Ми вдосконалюємо корпоративну культуру, розробляємо і впроваджуємо корпоративні стандарти, наприклад, стандарти електронного листування, поведінки співробітників Компанії в соцмережах. Такі загальноприйняті правила не тільки формують ефективні поведінкові моделі співробітників, забезпечують злагодженість в роботі команди, а й позитивно впливають на імідж Компанії.»

  Чи маєте ви якийсь критерій для оцінки успішності роботи?

«Один з ключових показників — плинність кадрів, так званий «індекс дверей, що крутяться». Це показник швидкості, з якою роботодавець втрачає своїх співробітників. Рівень плинності кадрів в нашій Компанії значно нижчий від загального середнього рівня в страховому бізнесі. Це говорить про стабільність і привабливість Компанії як роботодавця. СК «Перша» завжди виконує свої зобов’язання не лише перед клієнтами, а й перед своїми співробітниками. Звичайно, нам треба ще багато зробити в управлінні людськими ресурсами, щоб завжди залишатися Компанією пріоритетного вибору.

Цей рік знаменний для Компанії. У вересні ми готуємося відсвяткувати своє 20-річчя. Чи вдасться нам зустрітися не “в телевізорі”, а вживу?

Я вірю в це і дуже сподіваюся, що ситуація в країні нарешті дозволить нам всім зібратися не в онлайн-конференції, а наживо, зустрітися і поспілкуватися з колегами з різних регіонів України, взяти участь в командоутворюючому тренінгу, відчути себе членом однієї великої команди «Перша», надихнутися її позитивною енергетикою, увібрати в себе нові ідеї і натхнення і з новими силами продовжити роботу».

#Перша_Команда знайомтеся, Караваєва Ольга Василівна директор з організаційного розвитку

Також ви можете стежити за нашими новинами в офіційному телеграм каналі Страхової Компанії "Перша"
Не знаєте яку страховку вибрати?
Людмила Коломієць
Людмила Коломієць
Експерт зі страхування
м. Київ