fbpx

Страхування іноземців, які прибувають в Україну
Страхування іноземців, які прибувають в Україну
Страхування від нещасних випадків
Страхування від нещасних випадків

Навіщо потрібна послуга особистого страхування

Що компенсує особисте страхування

Особисте страхування дозволяє компенсувати шкоду, заподіяну здоров’ю, або отримати матеріальну компенсацію витрат в непоправних випадках. При добровільному медичному страхуванні застрахованій особі організовується необхідне медичне обслуговування, і навіть оплачуються призначені лікарем медикаменти.

Чи є страхування життя і здоров’я обов’язковим або добровільним

Страхування життя і здоров’я громадян може здійснюватися як у формі обов’язкового, так і в формі добровільного страхування. Наприклад, обов’язкове страхування пасажирів здійснюється перевізником, і його вартість уже включена в ціну квитка. Всі водії підлягають обов’язковому страхуванню водіїв на транспорті.

Добровільне особисте страхування та його види

Добровільне особисте страхування має кілька видів. Наприклад, страхування від нещасного випадку передбачає виплату в розмірі чітко визначеного відсотка від страхової суми в залежності від характеру і тяжкості травми. Страхування на випадок захворювання передбачає фіксовану виплату за фактом захворювання (за кожен день непрацездатності або у формі фіксованої суми). Нарешті, добровільне медичне страхування передбачає організацію і оплату медичних послуг у разі захворювання або травми. При цьому, укласти договір страхування може як окремий громадянин, так і підприємство щодо своїх співробітників, а також батьки щодо неповнолітніх дітей.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: в разі укладення договору особистого страхування щодо повнолітніх третіх осіб, від них має бути отримана письмова згода на таке страхування.

Як можна застрахуватися і що для цього потрібно

Наша компанія здійснює всі види особистого страхування, як обов’язкового, так і добровільного. Кожному клієнту ми готові запропонувати найбільш зручний і вигідний формат співпраці. Для уточнення деталей і оформлення заявки зв’яжіться з нами по телефону або залиште заявку на сайті.

Термін дії договору страхування - 9 місяців. Встановити інший термін дії договору за цією програмою наразі не є можливим.
Ні. Договором страхування передбачена так звана «тимчасова франшиза» в 14 днів. Це зроблено для дотримання принципу ймовірності та випадковості настання страхової події.
Договір страхування покриває такі витрати: • Комп'ютерна томографія органів грудної клітини після встановлення Застрахованій особі діагнозу Covid-19 (1 раз протягом курсу); • Витрати на лікарське забезпечення для проведення амбулаторно-поліклінічного та стаціонарного лікування.
Факт інфікування Застрахованої особи вірусом COVID-19 (коронавірус) повинен бути підтверджений результатами лабораторних тестів (методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) або іншим методом, затвердженим розпорядженням МОЗ України (за виключенням будь-якого експрес-тестування).
Ні, витрати на діагностику страхуванням не покриваються.
У разі отримання позитивного результату ПЛР-тесту, застрахований звертається в лабораторію, де робить КТ легенів, а потім - до лікувального закладу, де йому призначають відповідне лікування. Всі документи (чеки, медичні призначення) надаються в страхову компанію, яка протягом 3-5 днів відшкодовує понесені витрати на лікування.
Ні, в межах страхової суми покриваються всі понесені витрати на лікування, незалежно від того, чи здійснювалася госпіталізація.
Так, в межах страхової суми будуть покриті всі призначення лікаря, включаючи пробіотики, вітаміни та ін.
Так, можливо. Термін договору визначається за згодою сторін і може бути менше 1 року - наприклад, на час проведення спортивного змагання.
Сума виплат безпосередньо залежить від розміру страхової суми за договором страхування. Умови розрахунку виплат також визначені в договорі страхування. • При розрахунку за таблицею виплат, сума відшкодування залежить виключно від характеру травми, і не залежить від тривалості непрацездатності. • При виплаті фіксованої суми за кожен день непрацездатності, береться до уваги тривалість перебування на лікарняному, а характер травми на суму виплат не впливає. У будь-якому випадку, розмір виплат не залежить від суми витрат на лікування, рівня медичного закладу, де виявлялися медичні послуги, та інших чинників (вік застрахованого, рівень його доходу, наявність утриманців та ін.).
Життя і здоров'я людини - безцінні, тому не існує обмежень щодо граничної суми виплат у зв'язку з отриманою травмою. Якщо у відношенні застрахованого діє кілька договорів страхування від нещасного випадку - виплати будуть проведені за кожним таким договором без обмежень.
Так, за умови, що застрахований напише відповідну заяву. Без додаткових заяв можна укласти договір лише щодо найближчих родичів. Також, згідно зі ст. 3 Закону України «Про страхування», страхувальник може призначити вигодонабувачів, яким буде здійснюватися виплата, виключно за згодою застрахованої особи.
Таблиця виплат - це додаток до договору страхування, в якому прописані розміри виплат у відсотках від страхової суми по кожній конкретній травмі.
У цьому випадку виплати, належні по кожній окремій травмі, підсумовуються. У будь-якому випадку, загальна сума виплати не може перевищити 100% страхової суми за договором.
Страхова компанія має право відмовити у виплаті, якщо застрахований навмисно виявився в місцях підвищеної травмонебезпечності (наприклад, на будівництві, на полюванні), отримав травму в стані сп'яніння, здійснював правопорушення, навмисне заподіяв травму сам собі.
Якщо травма отримана в результаті непрофесійних занять спортом - наприклад, застрахований грав в футбол з дітьми - виплата буде здійснена.
У цьому випадку право на отримання виплати отримують спадкоємці застрахованого. Право на отримання і черга спадкування визначається відповідно до чинного законодавства. В цьому випадку, нотаріус повинен оформити свідоцтво про право на спадщину. При цьому страхова виплата може бути здійснена не раніше ніж через 6 місяців після смерті застрахованої особи - саме такий термін встановлюється нотаріусами для подачі заяви про право на спадщину усіма зацікавленими особами.
При страхуванні від нещасного випадку виплата здійснюється за фактом отримання травми. Сума відшкодування при цьому залежить або від характеру травми (виплата за «таблицею виплат»), або від тривалості непрацездатності (виплата по днях непрацездатності), і не залежить від суми витрат на лікування або рівня медичного закладу, де виявлялися медичні послуги. У той же час, за договорами медичного страхування страхова компанія займається організацією і наданням медичних послуг, як в разі захворювання, так і в результаті нещасного випадку. Застрахований не отримує виплату в грошовій формі - йому надаються і оплачуються консультації лікарів, медикаменти, процедури та ін.
Так, можливо, при цьому застрахованій доведеться сплатити різницю між вартістю послуг в клініці, рекомендованої асистансом, і в обраному ним закладі. УВАГА! При бажанні обслуговуватися в клініці вищого рівня, будь ласка, обов'язково попередньо узгодьте це з асистуючою компанією.
Договір ДМС передбачає тільки лікування загострень хронічних захворювань. Лікування захворювання в стадії ремісії в страхове покриття не включено.
Ні, договір ДМС укладається без попереднього медогляду. Однак, дія договору страхування не поширюється на лікування захворювань, діагностованих до початку дії договору (за винятком загострень хронічних захворювань).
Побажання застрахованого щодо організації медичного обслуговування є пріоритетними для асистуючої компанії. Безумовно, береться до уваги в першу чергу те, чи працює дана клініка зі страховими компаніями, чи є в клініці необхідні фахівці, а також чи можливо записатися на прийом на найближчий час. У будь-якому випадку, всі медичні призначення попередньо узгоджуються з застрахованим.
Порядок дії застрахованого в даному випадку, в тому числі і порядок взаєморозрахунків сторін, необхідно обов'язково узгодити з представником асистуючої компанії. Можливий варіант, що клініка виставить рахунок на асистуючу компанію, яка його оплатить, або застрахований оплатить послугу самостійно, після чого подасть документи на компенсацію витрат у страхову компанію.
В такому разі, необхідно якомога швидше зв'язатися з представником асистуючої компанії постфактум і повідомити про місцезнаходження застрахованого, його стан і обслуговування.
Якщо звернення пов'язане з наданням лікування самому застрахованому, який знаходиться у важкому стані і не може говорити - будь-яка людина може від його імені зв'язатися з асистуючою компанією з приводу організації необхідного медичного обслуговування. Однак, якщо картка застрахованої буде використана для організації медичної допомоги іншій особі - це буде розцінюватися як порушення умов договору, і медичні послуги надані не будуть.
Медичні призначення здійснює лікар у присутності застрахованого. Спочатку доктор ознайомлює застрахованого з призначеним лікуванням, після чого телефонує до асистуючої компанії і повідомляє призначений діагноз і призначені препарати. Застрахований може висловити свої побажання лікарю на етапі узгодження. У виняткових випадках (наприклад, якщо призначеного препарату немає в аптеках) диспетчер асистуючої компанії може в телефонному режимі узгодити з застрахованим заміну даної позиції на аналогічний препарат.
Всі призначення здійснює виключно медичний працівник, який проводить прийом і лікування пацієнта, відповідно до затверджених протоколів лікування. Препарати, отримані в порядку самолікування, договором не покриваються, а якщо в результаті їх прийому настало погіршення здоров'я - страхова компанія має право відмовити в наданні медичних послуг з лікування таких ускладнень.
Застрахований може оформити лікарняний лист, однак про необхідність його отримання він повинен повідомити диспетчеру асистуючої компанії на етапі первинного звернення. В цьому випадку, застрахований буде спрямований на обслуговування в клініку, яка має право оформляти лікарняні листи - навіть якщо він зареєстрований в іншому населеному пункті.

Не знаєте яку страховку вибрати?
Білічук Ілона
Білічук Ілона
Експерт зі страхування
м. Рівне