fbpx

СТАВСЯ ВИПАДОК

Зателефонуйте до Асистуючої компанією за наступними засобами зв’язку:
тел. +380445995404

e-mail: ukr@savitar-gr.com.ua

Skype: savitar044

Додаткові номери телефонів Асистуючої компанією:
Австрія: +4312297177

Болгарія: +35924917341

Німеччина: +493021782534

Греція: +302311320052

Єгипет: +201093775677 +201093775977 +201093777311

Ізраїль: +97239125655

Іспанія: +34 911877699

Італія: +390287369769

Кіпр: +35724030050

Китай: +861087833386

Польща: +48224906999

Росія: +74959871775

США: +12016800555

Тайланд: +66831214154  +6620261260

Туреччина: +902127055325

Чехія: +420226259776

Білорусь: +375257124639

Повідомте оператору наступну інформацію
– назву страхової компанії;
– прізвище, ім’я застрахованого, який потребує допомоги;
– номер страхового поліса і період його дії;
– місцезнаходження застрахованого (країна, місто, вулиця, отель та ін.) та номер контактного телефону для зворотного зв’язку;
– докладний опис проблеми, що виникла та характер необхідної допомоги.

Дійте відповідно до інструкцій оператора Асистуючої компанії.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

Перелік документів для компенсації витрат, які Ви здійснили самостійно:

  • заява про настання випадку та виплату страхового відшкодування (оригінал);
  • договір страхування (копія Вашого екземпляру);
  • паспорт громадянина України (копія);
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);
  • довіреність на право представляти інтереси застрахованої особи, якщо заявник таким не є (копія);
  • закордонний паспорт (копія);
  • інші документи, що пов’язанні із страховим випадком (відповідно до обставин випадку: медичні виписки, медичні призначення, рахунки медичних закладів, розрахункові документи, заяви, квиток, свідоцтво про смерть, рішення щодо звернення тощо).
    Важливо!
    Документи, складені мовою іншою ніж англійська чи польська, мають надаватись з перекладом українською мовою з нотаріально засвідченим підписом перекладача, здійсненим за рахунок Застрахованої особи.

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:

Особисто в найближчому для Вас підрозділі компанії
Важливо!
У період карантину особистий прийом клієнтів може бути обмежений у відповідних підрозділах. Просимо уточнювати інформацію за телефоном 0-800-30-1001

Листом через Укрпошту: 03150, м. Київ, вул. Фізкультури 30

Листом через електронну пошту: loss@persha.ua

Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація страхового випадку подорожуючі»

Потрiбна допомога?
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Онлайн-підтримка через месенджери і соц.мережі