СТАВСЯ ВИПАДОК
Зателефонуйте до Асистуючої компанією за наступними засобами зв’язку:
тел. +380445995404
e-mail: ukr@savitar-gr.com.ua
Skype: savitar044
Додаткові номери телефонів Асистуючої компанією:
Австрія: +4312297177
Болгарія: +35924917341
Німеччина: +493021782534
Греція: +302311320052
Єгипет: +201093775677 +201093775977 +201093777311
Ізраїль: +97239125655
Іспанія: +34 911877699
Італія: +390287369769
Кіпр: +35724030050
Китай: +861087833386
Польща: +48224906999
Росія: +74959871775
США: +12016800555
Тайланд: +66831214154 +6620261260
Туреччина: +902127055325
Чехія: +420226259776
Білорусь: +375257124639
Повідомте оператору наступну інформацію
– назву страхової компанії;
– прізвище, ім’я застрахованого, який потребує допомоги;
– номер страхового поліса і період його дії;
– місцезнаходження застрахованого (країна, місто, вулиця, отель та ін.) та номер контактного телефону для зворотного зв’язку;
– докладний опис проблеми, що виникла та характер необхідної допомоги.
Дійте відповідно до інструкцій оператора Асистуючої компанії.
НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ
Перелік документів для компенсації витрат, які Ви здійснили самостійно:
- заява про настання випадку та виплату страхового відшкодування (оригінал);
- договір страхування (копія Вашого екземпляру);
- паспорт громадянина України (копія);
- довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);
- довіреність на право представляти інтереси застрахованої особи, якщо заявник таким не є (копія);
- закордонний паспорт (копія);
- інші документи, що пов’язанні із страховим випадком (відповідно до обставин випадку: медичні виписки, медичні призначення, рахунки медичних закладів, розрахункові документи, заяви, квиток, свідоцтво про смерть, рішення щодо звернення тощо).
Важливо!
Документи, складені мовою іншою ніж англійська чи польська, мають надаватись з перекладом українською мовою з нотаріально засвідченим підписом перекладача, здійсненим за рахунок Застрахованої особи.
ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?
Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:
Особисто в найближчому для Вас підрозділі компанії
Важливо!
У період карантину особистий прийом клієнтів може бути обмежений у відповідних підрозділах. Просимо уточнювати інформацію за телефоном 0-800-508-010
Листом через Укрпошту: 03150, м. Київ, вул. Фізкультури 30
Листом через електронну пошту: loss@persha.ua
Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація страхового випадку подорожуючі»