fbpx

СТАВСЯ ВИПАДОК

Негайно зателефонуйте до швидкої допомоги 103 або зверніться за допомогою до найближчого медичного закладу.
Важливо!
Отримавши першу медичну допомогу, забезпечте належне документальне підтвердження події, отримавши довідку медичного закладу.

Зателефонуйте до цілодобового контактного центру СК «Перша», за телефоном 0-800-30-1001  (безкоштовно на території України) та повідомте оператору подробиці події. Вам нададуть інструкції щодо подальших дій для врегулювання випадку.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

Перелік документів для реєстрації та врегулювання випадку:

– заява про настання випадку та виплату страхового відшкодування (оригінал);

– договір страхування (копія Вашого екземпляру);

– паспорт громадянина України (копія);

– довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);

– довіреність на право представляти інтереси страхувальника чи застрахованої особи, якщо заявник таким не є (копія);

– інші документи, що пов’язанні із страховим випадком (відповідно до обставин випадку: довідка компетентного органу, розрахункові документи, довідки медичного закладу, акти про нещасні випадки, свідоцтва тощо).

Важливо!
В разі необхідності страхова компанія має право вимагати додаткові документи відповідно до характеру настання випадку та умов укладеного договору страхування.

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:

Особисто в найближчому для Вас підрозділі компанії
Важливо!
У період карантину особистий прийом клієнтів може бути обмежений у відповідних підрозділах. Просимо уточнювати інформацію за телефоном 0-800-30-1001

Листом через Укрпошту: 03150, м. Київ, вул. Фізкультури 30

Листом через електронну пошту: loss.personal@persha.ua
Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація випадку»

Потрiбна допомога?
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Онлайн-підтримка через месенджери і соц.мережі