fbpx

СТАВСЯ ВИПАДОК

Негайно зателефонуйте до швидкої допомоги 103 або зверніться за допомогою до найближчого медичного закладу.
Важливо!
Отримавши першу медичну допомогу, забезпечте належне документальне підтвердження події, отримавши довідку медичного закладу.

Зателефонуйте до цілодобового контактного центру СК «Перша», за телефоном 0-800-30-1001  (безкоштовно на території України) та повідомте оператору подробиці події. Вам нададуть інструкції щодо подальших дій для врегулювання випадку.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

Перелік документів для реєстрації та врегулювання випадку:

– заява про настання випадку та виплату страхового відшкодування (оригінал);

– договір страхування (копія Вашого екземпляру);

– паспорт громадянина України (копія);

– довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);

– довіреність на право представляти інтереси страхувальника чи застрахованої особи, якщо заявник таким не є (копія);

– інші документи, що пов’язанні із страховим випадком (відповідно до обставин випадку: довідка компетентного органу, розрахункові документи, довідки медичного закладу, акти про нещасні випадки, свідоцтва тощо).

Важливо!
В разі необхідності страхова компанія має право вимагати додаткові документи відповідно до характеру настання випадку та умов укладеного договору страхування.

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

Особисто відвідайте найближче відділення нашої страхової компанії.

Інформацію про найближче до Вас відділення та про можливі інші варіанти подачі документів можна дізнатись за телефоном 0800301001.

Потрiбна допомога?
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Онлайн-підтримка через месенджери і соц.мережі