СТАВСЯ ВИПАДОК:

Залишайтесь вдома.
Якщо ви маєте симптоми COVID-19, не потрібно негайно йти до свого лікаря або в найближчу лікарню.

Подзвоніть своєму лікареві, з яким укладено декларацію.
Якщо ви не уклали декларацію, або не можете додзвонитися до свого лікаря, одразу телефонуйте на телефони, вказані нижче:

  • 0 800 505 201 гаряча лінія МОЗ
  • 044 425 4354 гаряча лінія Центру громадського здоров’я
  • 1545 Урядовий контактний-центр
  • 1677 гаряча лінія Національної служби України

В кожній області працює цілодобова гаряча лінія з питань COVID-19. Знайдіть та запишіть цей номер.

Опишіть своєму лікарю симптоми, історію подорожей. Окремо потрібно розповісти, чи були ви в контакті з людьми, які потенційно можуть бути інфіковані (наприклад, такими, що повернулися з країн з місцевим розповсюдженням вірусу).
Не потрібно самостійно приймати рішення та йти на тестування стосовно наявності COVID-19.
По-перше, рішення про необхідність тестування приймає ваш сімейний лікар або терапевт.
По-друге, в лабораторії та лікарні збільшується ризик підхопити вірус, якщо поруч буде людина з коронавірусом.

Виконуйте інструкції свого лікаря або оператора контакт-центру, на який ви зателефонували.

При невідкладних станах – температура вище 38, яка не збивається, та утруднене дихання – набирайте 103.

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ COVID-19:

  • слід мити руки з милом протягом не менш, ніж 20 секунд;
  • не торкайтеся брудними руками очей, носа та рота;
  • якщо захворіли- залишайтеся вдома;
  • потрібно чхати та кашляти у згин ліктя або прикривати рот, ніс серветками;
  • регулярно провітрюйте приміщення та дезінфікуйте поверхні;
  • з людьми тримайте дистанцію в 1,5 метри, особливо з тими, хто має симптоми респіраторного захворювання.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ:

Перелік документів для компенсації витрат, які Ви здійснили самостійно:

  • заява на отримання виплати (за формою, встановленою Страховиком);
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ІПН);
  • копію виписки з історії хвороби (амбулаторної карти), або виписного епікризу, де вказується діагноз, строк лікування, перелік медикаментів та направлень на діагностування. Документи повинні бути засвідчені штампом і печаткою лікувальної установи та засвідчені підписом лікаря;
  • розрахункові документи (фіскальні чеки) із зазначенням переліку медикаментів, вартості лікарських препаратів та найменувань здійснених обстежень;
  • копія направлення лікаря на діагностування та результатів такого діагностування – у разі здійснення таких витрат;
    Важливо!
    Документи подавати лише після закінчення лікування.

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:

Особисто в найближчому для Вас підрозділі компанії
Важливо!
У період карантину особистий прийом клієнтів може бути обмежений у відповідних підрозділах.
Просимо уточнювати інформацію за телефоном 0-800-508-010.

Листом через Укрпошту: 03150, м. Київ, вул. Фізкультури 30

Листом через електронну пошту: loss@persha.ua
Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація страхового випадку»

Потрiбна допомога?
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Онлайн-підтримка через месенджери і соц.мережі