fbpx

СТАВСЯ ВИПАДОК:

Залишайтесь вдома.
Якщо ви маєте симптоми COVID-19, не потрібно негайно йти до свого лікаря або в найближчу лікарню.

Подзвоніть своєму лікареві, з яким укладено декларацію.
Якщо ви не уклали декларацію, або не можете додзвонитися до свого лікаря, одразу телефонуйте на телефони, вказані нижче:

  • 0 800 505 201 гаряча лінія МОЗ
  • 044 425 4354 гаряча лінія Центру громадського здоров’я
  • 1545 Урядовий контактний-центр
  • 1677 гаряча лінія Національної служби України

В кожній області працює цілодобова гаряча лінія з питань COVID-19. Знайдіть та запишіть цей номер.

Опишіть своєму лікарю симптоми, історію подорожей. Окремо потрібно розповісти, чи були ви в контакті з людьми, які потенційно можуть бути інфіковані (наприклад, такими, що повернулися з країн з місцевим розповсюдженням вірусу).
Не потрібно самостійно приймати рішення та йти на тестування стосовно наявності COVID-19.
По-перше, рішення про необхідність тестування приймає ваш сімейний лікар або терапевт.
По-друге, в лабораторії та лікарні збільшується ризик підхопити вірус, якщо поруч буде людина з коронавірусом.

Виконуйте інструкції свого лікаря або оператора контакт-центру, на який ви зателефонували.

При невідкладних станах – температура вище 38, яка не збивається, та утруднене дихання – набирайте 103.

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ COVID-19:

  • слід мити руки з милом протягом не менш, ніж 20 секунд;
  • не торкайтеся брудними руками очей, носа та рота;
  • якщо захворіли- залишайтеся вдома;
  • потрібно чхати та кашляти у згин ліктя або прикривати рот, ніс серветками;
  • регулярно провітрюйте приміщення та дезінфікуйте поверхні;
  • з людьми тримайте дистанцію в 1,5 метри, особливо з тими, хто має симптоми респіраторного захворювання.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ:

Перелік документів для компенсації витрат, які Ви здійснили самостійно:

  • заява на отримання виплати (за формою, встановленою Страховиком);
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ІПН);
  • копію виписки з історії хвороби (амбулаторної карти), або виписного епікризу, де вказується діагноз, строк лікування, перелік медикаментів та направлень на діагностування. Документи повинні бути засвідчені штампом і печаткою лікувальної установи та засвідчені підписом лікаря;
  • розрахункові документи (фіскальні чеки) із зазначенням переліку медикаментів, вартості лікарських препаратів та найменувань здійснених обстежень;
  • копія направлення лікаря на діагностування та результатів такого діагностування – у разі здійснення таких витрат;
    Важливо!
    Документи подавати лише після закінчення лікування.

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

Особисто відвідайте найближче відділення нашої страхової компанії.

Інформацію про найближче до Вас відділення та про можливі інші варіанти подачі документів можна дізнатись за телефоном 0800301001.

Потрiбна допомога?
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Онлайн-підтримка через месенджери і соц.мережі