Страхова компанія “Перша” – це, в першу чергу, люди. 

Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою – створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.

Кожен співробітник компанії «Перша» – неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості – захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.

Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде – але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.

Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.

Знайомтеся, Керман Вікторія Андріївна 

Начальнік відділу обслуговування клієнтів

#Перша_Команда

Вікторія Андріївна працює в СК “Перша” 4 роки

Загальний трудовий стаж у страховій діяльності – 13 років.

У чому полягають основні обов’язки Начальника відділу обслуговування клієнтів?

“Наш підрозділ знаходиться фактично “на передовій”. Будь-який дзвінок на гарячу лінію компанії відпрацьовують співробітники відділу обслуговування. Робота, зрозуміло, дуже делікатна – адже, як правило, люди дзвонять в стані стресу, їм або їхнім близьким потрібна допомога, або тільки що сталося ДТП. Тому наше завдання – тактовно і доброзичливо вислухати клієнта, спокійно і грамотно розповісти йому про подальші кроки, при необхідності – допомогти порадою або, наприклад, організувати необхідну допомогу. Так що в мої обов’язки входить розробка скриптів (сценаріїв бесіди), навчання співробітників, контроль розмов операторів з клієнтами, розбори ситуацій, що виникають в процесі спілкування. При необхідності, мені доводиться надавати допомогу колегам в особливо складних або нестандартних ситуаціях, на правах керівника брати на себе роботу зі складним клієнтом.  Також ми організовуємо надання послуг за програмами технічного і домашнього асистансу для наших застрахованих. В мої обов’язки входить також дзвінки до клієнтів, що уклали договори страхування або які отримали виплати, на предмет їх задоволеності отриманим сервісом. Приємно усвідомлювати, що клієнтів, задоволених рівнем обслуговування, у нас набагато більше, ніж байдужих і тим більше незадоволених.”

Як позначилася пандемія на роботі вашого підрозділу?

#Перша_Команда

“За час пандемії головною зміною стало те, що більшу частину заявлених страхових випадків ми стали врегулювати в електронному вигляді, в цілях безпеки і клієнта і співробітників. Компанія мінімізує необхідність особистого відвідування офісу. Ми відправляємо Клієнту інструкції та бланки, які необхідно заповнити в електронному вигляді в зручній для нього формі (вайбер, телеграм, ел.пошта і т.д.). Після подачі документів з клієнтом зв’язується експерт і погоджує час і місце огляду. Тобто, якщо раніше потрібно було їхати в офіс і подавати документи, а потім ще їхати до експерта, то на сьогодні залишається тільки необхідність контакту з експертом. У телефонному режимі допомагаємо клієнтам заповнити бланки, консультуємо про хід справи і т.д.”

Які найчастіші питання чуєте від клієнтів?

Скільки клієнтів на місяць обслуговуєте?

“Щодня надходить близько 120 звернень (в місяць близько 2500-3000 звернень). З них, приблизно – 20 в день (450-500 на місяць) – це нові повідомлення про настання страхового випадку.

Найчастіше це питання про стадії врегулювання, суму та дату відшкодування, запит консультації з приводу дій під час ДТП, процесу заповнення та подання документів на відшкодування.”

Також ви можете стежити за нашими новинами в офіційному телеграм каналі Страхової Компанії "Перша"
Не знаєте яку страховку вибрати?
{:uk}Євген Сєрік{:}{:ru}Евгений Серик{:}
Євген Сєрік
Експерт зі страхування
м. Запоріжжя