fbpx

Страхова компанія «Перша» — це, в першу чергу, люди. 

Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою — створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.

Кожен співробітник компанії «Перша» — неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості — захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.

Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде — але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.

Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.

Знайомтеся, Гремченко Андрій Олександрович

Начальник управління врегулювання збитків

#Перша_Команда - Гремченко Андрій Олександрович, начальник управління врегулювання збитків

Андрій Олександрович працює в СК «Перша» 3 роки.

Загальний трудовий стаж у страховій діяльності — 12 років.

Управління врегулювання знаходиться, як кажуть, «на передовій». Страхові події трапляються і в період пандемії. Чи зазнав якихось змін процес врегулювання у нових умовах?

 

«Слід одразу зазначити, що пандемія виявилася серйозним випробуванням не тільки для нашої країни, а й для всього світу.

Нашій компанії, як і будь-якому бізнесу, довелося діяти в умовах тривалої невизначеності: швидко реагувати, перебудовувати внутрішні процеси, зокрема й процес врегулювання, таким чином, щоб клієнт не відчув додаткового стресу.

Персонал компанії максимально був переведений на дистанційне обслуговування; прийом документів, консультації клієнтів – все це відбувається заочно, без особистої присутності. Документообіг максимально переведений на електронні копії, що є зручним і для клієнта, і для компанії. При цьому слід зазначити, що пандемія жодним чином не вповільнила ані швидкість врегулювання, ані погіршила якість обслуговування – ми, як і завжди, ставимо першочерговою метою чіткий, швидкий та якісний сервіс. В результаті, ми прагнемо, щоб клієнт не просто був задоволений, а й отримав психологічну підтримку, впевненість в тому, що життя триває, а страхова компанія «Перша» допомагає подолати негаразди.»

Чи планується впровадження якихось додаткових інновацій?

#Перша_Команда - Гремченко Андрій Олександрович, начальник управління врегулювання збитків 

«Ми не ставимо за мету впровадження інновацій заради власне інновацій. Вони повинні вирішувати конкретні проблеми клієнта чи полегшувати йому взаємодію з нами. Тому нехай їх буде, на перший погляд, і небагато – але при цьому більш вагомим для нас є завдання, щоб вони працювали без перешкод та перебоїв. Для клієнта важливий не «фасад» і красиві обіцянки, а стабільність і впевненість в тому, що зобов’язання виконуватимуться за будь-яких умов та обставин.

Наразі в нашій компанії проводиться робота по організації он-лайн врегулювання для клієнтів. Цей сервіс вимагає серйозного підходу та детальної, покрокової реалізації задачі, певного терміну на випробовування і корегування відповідно до реалій життя. Мета, яку ми плануємо реалізувати із введенням цього сервісу – зробити процес врегулювання ще більш комфортним для клієнтів; таким, що не потребуватиме багато часу та зусиль щоб отримати відшкодування.»

Чи може клієнт якимось чином посприяти прискоренню виплати? Чи є у вас якісь поради чи рекомендації?

#Перша_Команда - Гремченко Андрій Олександрович, начальник управління врегулювання збитків

 

«Це гарне питання, тому що правовідносини між страховою компанією та клієнтом повинні відбуватися у відповідності до тих зобов’язань, що кожна із сторін взяла на себе, уклавши договір страхування. Ми зараз ведемо мову про страхувальників КАСКО, перш за все.

Якщо страхувальник відповідально ставиться до своїх обов’язків за договором – тоді на етапі врегулювання не виникає жодних проблем і негативного досвіду для клієнта. Ми, в свою чергу, розуміємо, що наш підрозділ є складовою єдиної команди, що працює на загальний результат, і цей результат залежить від добросовісної роботи кожної ланки сервісу: від укладання договору до проведення виплати.

Професійний страховик сам повинен акцентувати увагу клієнта на питаннях, що робити при настанні страхового випадку — куди телефонувати, які документи слід обов’язково отримувати, в які строки надавати. Це та інформація, яку необхідно надавати страхувальнику, навіть якщо він сам забув спитати. Щирість та сумлінність при укладанні договору – запорука взаєморозуміння та швидкого вирішення питання на етапі врегулювання. Адже пояснювати клієнту умови договору тільки при врегулюванні – вже запізно. Якщо страхувальник швидко збере та надасть необхідний пакет документів, швидко визначиться із напрямком виплати – жодних проблем із строками виплати не виникає. Це підтверджує практика.

Зі свого боку, прошу із розумінням поставитись до того, що страхова компанія залишає за собою право вивчити всі обставини справи – зрозуміло, за умови чіткого дотримання строків, зазначених в договорі страхування або законодавстві. Це свідчить про серйозне та відповідальне ставлення до свого бізнесу, що, в кінцевому результаті, є запорукою добробуту і задоволеності клієнтів.»

Також ви можете стежити за нашими новинами в офіційному телеграм каналі Страхової Компанії "Перша"
Не знаєте яку страховку вибрати?
Інна Бостан
Інна Бостан
Експерт зі страхування
м. Чернівці