ШАНОВНІ КЛІЄНТИ!
Повідомляємо, що у зв’язку з посиленням карантинних заходів, повідомлення про настання страхового випадку приймаються дистанційно.
Подати відповідні заяви та документи ви можете у наступний спосіб:
- Поштовим відправленням Укрпоштою за адресою: 03150, м. Київ, вул. Фізкультури 30
- Електронним листом на електронну пошту: [email protected]
Як подати документи в управління врегулювання збитків?
- При зверненні до контакт-центру за номером 0-800-50-80-10 з метою реєстрації страхового випадку, повідомте свою адресу електронної пошти, на яку вам будуть направлені типові форми повідомлення про страховий випадок та заяви на виплату страхового відшкодування.
- Роздрукуйте отримані формуляри, заповніть та підпишіть особисто.
- Зробіть копії документів, які необхідно долучити до письмового повідомлення:
- паспорт громадянина України (заявника, власника майна, потерпілого, водія тощо);
- довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (заявника, власника майна, потерпілого, водія тощо);
- документ, що засвідчує право власності на пошкоджене майно (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, свідоцтво про власність, договір купівлі-продажу тощо);
- посвідчення водія;
- договір страхування ПрАТ «СК «ПЕРША»;
- всі наявні фотографії та інші документи, що стосуються страхового випадку (фото з місця ДТП, схеми ДТП , протоколи про адміністративні правопорушення тощо).
Як подати документи через електронну пошту?
- В темі листа обов’язково зазначте номер повідомлення, який вам повідомили в контакт-центрі
- Додайте вкладеніфайли, які містять скановані зображення або фотографії всіх необхідних документів.
Зверніть увагу!
- Заявник несе відповідальність за повноту і достовірність поданих відомостей та документів.
- У повідомленні та заяві повинні бути зазначені актуальні контакти для зворотнього зв’язку – телефон та e-mail.
З ПОВАГОЮ, ПрАТ «СК «ПЕРША»