fbpx

Страхова компанія «Перша» — це, в першу чергу, люди. 

Досвідчені професіонали і молоді фахівці, що працюють в столиці і в регіонах, продавці і працівники сервісних підрозділів. Всі вони об’єднані спільною метою — створити кращу страхову компанію, яка стоїть на захисті ваших інтересів.

Кожен співробітник компанії «Перша» — неординарна особистість, яка поєднує в собі не тільки високий рівень знань і професійний підхід до справи, але і яскраві особисті якості — захоплення, інтереси, життєві цілі і прагнення.

Переступаючи поріг офісу компанії «Перша», ви зустрінете члена нашої команди. Ми не знаємо, хто це буде — але ми знаємо, що він докладе всіх зусиль для того, щоб ви залишилися задоволені цим спілкуванням.

Саме наші співробітники формують наш бренд. Саме тому, в нашій постійній рубриці #Перша_Команда ми хочемо розповісти вам про людей, що працюють в компанії.

Знайомтеся, Мотузенко Оксана Володимирівна

Заступник Генерального директора зі страхування.

Оксана Володимирівна працює в страховій діяльності 17 років.

#Перша_Команда - Заступник Генерального директора зі страхування Мотузенко Оксана Володимирівна

«Кажуть, застрахувати можна все, що завгодно. За кордоном кожне домогосподарство має з десяток договорів страхування – квартири, машини, здоров’я, накопичення на пенсію, професійної та загальноцивільної відповідальності. Власне, поширення страхування в суспільстві є ознакою цивілізованості. Якщо в тебе сталася біда – ти чітко знаєш, до кого звертатися і що тобі належить. Ти не принижуєшся з проханнями, не залежиш від того, чи в доброму гуморі твій директор, чи є у твоєї компанії кошти на фінансову допомогу, або чи є можливість надати субсидії з місцевого чи державного бюджету. Якщо ж шкода заподіяна з чиєїсь необережності комусь іншому, наприклад, в результаті ДТП – потерпілий не повинен залежати від того, чи є гроші у винуватця ДТП, і чи людина не потрапить через прикру випадковість до «боргової ями». Ці питання в усьому світі успішно регулюються страхуванням. 

Може здатися, що страхування – це така нудна нецікава річ: тарифи, андерайтинг, огляди, калькуляції… Насправді – ні. Успішний страховик – людина всебічно розвинена та ерудована. Сьогодні я маю розбиратися у сільському господарстві, завтра – в міжнародних автоперевезеннях, післязавтра – в медицині чи засобах пожежної безпеки. Страхування інколи стає навіть предметом світської хроніки — наприклад, відомі випадки страхування концертів Елтона Джона та Дженніфер Лопес (благодійний концерт в Україні 2007р), або Лучано Паваротті. Елтон Джон був застрахований від НВ, також комплексно була застрахована відповідальність організатора  масових заходів, а Дженіфер Лопес хотіла страхувати НВ + свої сідниці, на суму 150 мільйонів доларів. Застрахували через Lloyds’, хоч Дженіфер так і не приїхала до нас на концерт, але договір страхування придбала. А Паваротті в своєму райдері чомусь окремо підкреслив, що страхуванням, серед іншого, повинен покриватися ризик, якщо співак буде змушений припинити виступ через те, що хтось із глядачів кине в нього помідором. Зараз це звучить як курйоз і примха оперної зірки, а на етапі визначення тарифу і перестрахування такі нетипові моменти, звичайно, додають неабиякого клопоту.»

#Перша_Команда - Заступник Генерального директора зі страхування Мотузенко Оксана Володимирівна

Як пандемія вплинула на роботу компанії?

«Звичайно, змінилися потреби в тих чи інших продуктах – менше стало закордонних поїздок, більшою стала потреба захистити власне здоров’я. Із впровадженням обмежень з’явилася потреба у дистанційному оформленні договорів і, так само, в дистанційному обслуговуванні страхових подій. Ми намагаємося якомога більше страхових продуктів перевести у електронний формат, щоб клієнту не потрібно було витрачати свій час, приходити до офісу та додатково наражати себе на небезпеку, а зручно оформити та отримати поліс в режимі онлайн».

Як продавці відреагували на зміни у зв’язку з пандемією? Адже це повністю змінює їх взаємодію з клієнтами.

«Насправді, усі наші філіали з розумінням поставилися до таких умов та нововведень, дуже швидко адаптували свою роботу до сучасних умов задля комфорту Клієнта. Я вважаю, що продавці проявили себе як справжні професіонали, бо не злякалися змін та знайшли новий підхід до кожного клієнта, зважаючи на ситуацію у країні та всьому світі. Завдяки їх старанням, якість обслуговування залишилися на високому рівні, а швидкість підписання договорів та врегулювання страхових випадків подекуди навіть збільшилася, бо все вирішується у дистанційному режимі. Тож ми з упевненістю дивимося у майбутнє та готові змінюватися разом з усім світом.»

Які нові продукти були розроблені за останній час?

«Дистанційна робота вимагає певної стандартизації продуктів, особливо масових і популярних. Саме тому останнім часом популярності набувають так звані «продукти-коробки», де усі умови, включаючи ризики та страховий платіж, стандартизовані, прості, чіткі, прозорі та зрозумілі клієнту. Клієнт одразу розуміє, який об’єм послуг отримає і яка їх вартість. Із закриттям кордонів у клієнтів з’явилася зацікавленість у подорожах Україною, тому ми поступово оновлюємо договори страхування для внутрішніх туристів. Останнім часом ми значно вдосконалили лінійку продуктів з особистого страхування. Як я казала вище, останні події змусили людей замислитися про страхування здоров’я, тому дуже відчутно зріс попит на ДМС для фізичних осіб. Також ми запровадили актуальний продукт страхування медичних витрат «Від Covid», який, на жаль, не втрачає своєї актуальності.»

Також ви можете стежити за нашими новинами в офіційному телеграм каналі Страхової Компанії "Перша"
Не знаєте яку страховку вибрати?
Людмила Коломієць
Людмила Коломієць
Експерт зі страхування
м. Київ