СТАВСЯ ВИПАДОК

Зателефонуйте до Асистуючої компанією за телефону +380445995404

Повідомте оператору наступну інформацію
– назву страхової компанії;
– номер медичної сервісної карти;
– прізвище, ім’я застрахованого, який потребує медичної допомоги;
– номер страхового поліса і період його дії;
– клас страхування;
– докладний опис проблеми, що виникла та характер необхідної допомоги;
– місцезнаходження застрахованої особи та її контактний номер телефона.

Дійте відповідно до інструкцій оператора Асистуючої компанії.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

Перелік документів для компенсації витрат, які Ви здійснили самостійно:

– заява про настання випадку та виплату страхового відшкодування (оригінал);

– договір страхування (копія Вашого екземпляру);

– паспорт громадянина України (копія);

– довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера (ІПН/РНОКПП) (копія);

– довіреність на право представляти інтереси застрахованої особи, якщо заявник таким не є (копія);

– копія виписки з історії хвороби або виписного епікризу (копія результатів обстеження або лікування, копія медичного свідоцтва про народження, консультативний висновок лікаря);

– платіжні документи, що підтверджують оплату наданих послуг або медикаментів (фіскальний чек, квитанція, прибутковий касовий ордер);

– копія установчих документів, якщо послуги отримані в приватному закладі який відсутній у «Переліку медичних закладів та аптек», що розміщений на сайті СК «Перша» (Свідоцтва про державну реєстрацію або виписки з ЄДР, Ліцензії на право надання відповідних послуг, при зверненні до фізичної особи-підприємця – додатково копія Свідоцтва платника податку на поточний рік);

– акти наданих послуг медичним закладом.

Важливо!
Страховик здійснює страхову виплату безпосередньо Застрахованій особі, лише при умові, що це було попередньо узгоджено із Асистуючою компанією Страховика.

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

Направити повний комплект документів на розгляд страховій компанії Ви можете у наступний спосіб:

Особисто в найближчому для Вас підрозділі компанії
Важливо!
У період карантину особистий прийом клієнтів може бути обмежений у відповідних підрозділах. Просимо уточнювати інформацію за телефоном 0-800-508-010

Листом через Укрпошту: 03150, м. Київ, вул. Фізкультури 30

Листом через електронну пошту: loss@persha.ua
Важливо!
Обов’язково зазначте в темі листа номер зареєстрованого повідомлення в контакт-центрі, або «Реєстрація страхового випадку по ДМС»

Потрiбна допомога?
Зв'яжіться з нашою підтримкою
Онлайн-підтримка через месенджери і соц.мережі