Страховий випадок по ЦМР+ТТН

Страховий випадок по ЦМР+ТТН

Страховий випадок по ЦМР+ТТН:
Згідно з Законом України "Про страхування":
Страховий випадок— подія, передбачена договором страхування або законодавством, яка відбулася і з настанням якої виникає обов'язок страховика здійснити виплату страхової суми (страхового відшкодування) страхувальнику, застрахованій або іншій третій особі.
Стаття 21 Закону України "Про страхування" передбачає такі обов'язки страхувальника при настанні страхового випадку:

  • вжити заходів щодо запобігання та зменшення збитків, завданих внаслідок настання страхового випадку;
  • повідомити страховика про настання страхового випадку в строк, передбачений умовами страхування.

Несвоєчасне повідомлення страхувальником про настання страхового випадку без поважних на це причин є однією з підстав для відмови страховика від проведення страхової виплати, так само як створення страховикові перешкод у визначенні обставин, характеру та розміру збитків. (п.5 ст. 26 Закону України "Про страхування").
Умовами договору страхування можуть бути передбачені також інші обов'язки страхувальника залежно від певного виду і умов страхування.
Дії страхувальника при  настанні  страхового випадку:
Випадки бувають різні—крадіжка,  ДТП, пошкодження під час перевезення вантажу, які водій побачив на вивантаженні  або в  дорозі під час огляду транспортного засобу.


ДТП
  • Залишити транспортний засіб на місці події, включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки.

 

  • Негайно, протягом 1 (однієї) години, не залишаючи місця події, сповістити Страховика про подію, що має ознаки страхового випадку, за телефоном цілодобової підтримки:                                 +38 (044) 221-93-29 , або 0 800-508-010 -
    по Україні, та дочекатися приїзду представника Страховика на місце події або дозволу Страховика залишити місце події, який буде надано шляхом відправлення СМС - повідомлення на номер телефону заявника події.
  • Якщо подія, що має ознаки страхового випадку, трапилась за кордоном, негайно сповістити Страховика за телефоном:                 +38 (044) 221-93-29 або 0 800-508-010 та дотримуватись подальших вказівок Страховика. По можливості зробити фото фіксацію пошкоджень.

 

  • Викликати компетентні органи для реєстрації події в залежності від ризику, який спрацював, у разі пошкодження напівпричепа а також пломби —негайно сповістити працівників найближчої  митниці для фіксування пошкоджень як самого транспортного засобу, так і вантажу, та виконувати їх вказівки стосовно порятунку вантажу;

КРАДІЖКА, ПДТО

  • Якщо при виконанні перевезення, на стоянці водій при огляді ТЗ побачив зірвани пломби у напівпричепі  або пошкодження тенту, відкриті двері або фартух напівпричепа, або пошкодження митного тросу — негайно сповістити компетентні органи ( міліцію, за кордоном – поліцію), та проінформувати найближчу митницю стосовно випадку, по можливості зробити фотофіксацію пошкодження. Зателефонувати на гарячу лінію  по тел. 0800-508-010 або +38 (044) 221-93-29, потім дотримуватись інструкцій. Представники СК, отримавши Ваше повідомлення зв’яжуться з Вами.

Псування, пошкодження вантажу виявлено під час вивантаження.

  • У разі, якщо пошкодження вантажу виявлено під час вивантаження - НЕГАЙНО ПРИЗУПИНИТИ ВИВАНТАЖЕННЯ, до прибуття представника Страховика або Сюрвейера  зателефонувати на гарячу лінію ( тел.у Договорі: +38 (044) 221-93-29 або 0800-508-010), по можливості зробити фото або відео зйомку пошкодження у середині напівпричепа, особливу увагу приділити фотографування кріплення  та розміщення вантажу. У разі технічної неможливості здійснити фото—повідомити СТРАХОВИКА та виконувати всі його інструкції.

Рефрижераторний вантаж ( під температурним режимом)

  • У разі прийомки вантажу виявлено порушення температурного режиму ( при огляді вантажу є наявність порчі) – зачинити відсік та в жодному  разі не виключати саму рефрижераторну  установку, підтримувати температурний режим згідно СМР, сповістити Страховика  та на гарячу лінію за тел.: +38 (044) 221-93-29 або 0800-508-010 та чекати подальших вказівок від Страховика.
  • У всіх випадках дочекатись приїзду Страховика (або Сюрвейера) та сприяти його діям з огляду та обстеження вантажу, його розміщення та кріплення та надати всі необхідні документи стосовно перевезення.
  • В подальшому  Ваше керівництво зробить Повідомлення по формі та заповнить всі додаткові форми і буде виконувати умови даного Договору.