СК «Перша» відкрила свій власний CALL-ЦЕНТР

СК «Перша» відкрила свій власний CALL-ЦЕНТР

Call-центр - візитна картка компанії, за якістю роботи якого клієнти судять і складають думку про компанії в цілому. 20 березня Страхова  компанія «Перша» відкрила свій власний call-центр, що, як зазначає керівництво компанії, є важливим етапом в її розвитку.

 

Серед задач нового підрозділу: 

централізація телефонних повідомлень клієнтів з різних регіонів України за телефонним номером 044-290-39-95 , або номером «гарячої лінії» 0-800-508-010. Обслуговування запитів клієнтів у рамках компетенції операторів. Маршрутизація телефонних звернень у підрозділи компанії.

обслуговування усіх вхідних дзвінків з питань обов’язкового страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів («автоцивілки»);

цілодобове обслуговування телефонних звернень клієнтів при настанні страхових подій;

реєстрація та  обробка будь-яких клієнтських скарг. 

Думка клієнтів про продукти та послуги СК «Перша» дуже важлива для компанії. Разом з клієнтами працівники будуватимуть і вдосконалюватимуть систему страхового обслуговування. З цією метою спеціально підготовлені оператори Call-центру проводитимуть періодичні телефонні опитування споживачів страхових послуг. Відгуки клієнтів – фундамент процесу удосконалення страхових подій. 

 

При врегулюванні страхових подій  Контакт-центр забезпечує: 

цілодобовий прийом та реєстрацію телефонних повідомлень про настання страхової події;

консультування клієнтів про порядок дій при настанні страхової події з різноманітних видів страхування; 

надання клієнтам інформації про регіональні підрозділи компанії, які вповноважені в подальшому врегульовувати наслідки страхової події;

при необхідності – організація виклику поліції, аварійного комісара або швидкої допомоги;

при необхідності - надання інформації про регіональні служби евакуації транспортних засобів;

допомога клієнтам у передачі термінових повідомлень або повідомлень третім особам з місця страхової події;

 

Штат call-центру повністю укомплектований, і зараз вже ведеться активна робота. Як зазначає керівник підрозділу Вікторія Керман: «На момент переходу від ідеї відкриття call-центру до конкретних дій, ми ставили перед собою 3 мети: знайти людей, які здатні реалізувати діяльність call-центру, навчити цих людей, направити в «потрібне русло», а також забезпечити необхідні умови роботи ».

  Завдяки злагодженій командній роботі фахівців Страхової компанії «Перша», сall-центр був відкритий в найкоротші терміни. Керівництво компанії впевнене, що робота співробітників нового підрозділу допоможе підвищити ефективність роботи з клієнтами, а також поліпшити якість їх обслуговування.

Телефон «гарячої  лінії» СК «Перша»- 0-800-508-010 (дзвінки по Україні з будь-якого телефону безкоштовні).