https://mobirise.com/

ЗАПРОШУЄМО
ДО СПІВПРАЦІ!

Страхова компанія "Перша" працює на
страховому ринку України з 2001 року.
Спеціалізація компанії - ризикове страхування.
Запрошуємо до співпраці!









НАШІ ВАКАНСІЇ

Опубліковано 27.12.2017


Для роботи у Головному офісі (м. Київ) запрошуємо Начальника Відділу андерайтингу транспортних видів страхування.

Обов‘язки:

  • андерайтинг страхових ризиків за профільними видами страхування (КАСКО, ЗК, ОСЦВА, ДСЦВА, комплексні продукти,…);
  • розробка методичних матеріалів з андеррайтингу;
  • участь у розробці нових та модифікації існуючих страхових продуктів з профільних видів;
  • продуктове навчання та тестування (розробка тестових завдань), розробка навчальних презентацій та тестових завдань з профільних видів;
  • автоматизація продуктів профільних видів в облікових системах компанії;
  • участь у складанні прогнозних показників продажів з профільних видів;
  • аналіз портфелю Компанії за профільними видами страхування;
  • поточне планування, організація і контроль роботи відділу

Ми очікуємо від кандидата наступного досвіду і навичок:

  • Обов’язковий досвід роботи у даному напрямку;
  • Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи в 1С
  • Відповідальність, уважність, старанність;
  • Відмінне знання української мови, грамотність

Ми пропонуємо:

  • Конкурентоспроможний рівень заробітної плати, яка виплачується згідно чинного законодавства України;
  • Зручне розташування офісу в м. Київ;
  • Навчання і особистий розвиток




Для роботи у Головному офісі (м. Київ) запрошуємо Начальника Відділу андерайтингу особистих видів страхування.

 Обов‘язки:

  • андерайтинг страхових ризиків за профільними видами страхування (ДМС, подорожуючі, НВ, Хвороби, комплексні продукти,…);
  • розробка методичних матеріалів з андерайтингу;
  • участь у розробці нових та модифікації існуючих страхових продуктів з профільних видів;
  • продуктове навчання та тестування (розробка тестових завдань), розробка навчальних презентацій та тестових завдань з профільних видів;
  • автоматизація продуктів профільних видів в облікових системах компанії;
  • участь у складанні прогнозних показників продажів з профільних видів;
  • аналіз портфелю Компанії за профільними видами страхування;
  • поточне планування, організація і контроль роботи відділу

Ми очікуємо від кандидата наступного досвіду і навичок:

  • Обов’язковий досвід роботи у даному напрямку;
  • Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи в 1С
  • Відповідальність, уважність, старанність;
  • Відмінне знання української мови, грамотність

Ми пропонуємо:

  • Конкурентоспроможний рівень заробітної плати, яка виплачується згідно чинного законодавства України;
  • Зручне розташування офісу в м. Київ;
  • Навчання і особистий розвиток



Для роботи у Головному офісі (м. Київ) запрошуємо Фахівця Відділу врегулювання КАСКО та ОСЦПВВНТЗ

Обов‘язки:

  • Прийом заяв, документів;
  • Формування повного пакету документів для врегулювання;
  • Підготовка офіційних письмових запитів;
  • Робота з архівом

Ми очікуємо від кандидата наступного досвіду і навичок:

  • Бажаний досвід роботи у даному напрямку;
  • Відповідальність, уважність, старанність;
  • Відмінне знання української мови, грамотність

Ми пропонуємо:

  • Конкурентоспроможний рівень заробітної плати, яка виплачується згідно чинного законодавства України;
  • Зручне розташування офісу в м. Київ;
  • Навчання і особистий розвиток




Для роботи у Головному офісі (м. Київ) запрошуємо Фахівця Відділу обліку та звітності

 Обов‘язки:

  • Проведення операцій з обліку бланків договорів (полісів): прийом, видача, контроль наявності, списання;
  • Приймання / перевірка звітів від агентів;
  • Внесення договорів страхування до бази 1С:Підприємство;
  • Забезпечення бланками договорів страхування відокремлені структурні підрозділи та агентів Компанії, згідно замовлень;
  • Забезпечення зберігання та ведення архіву укладених договорів страхування Головного офісу.

Ми очікуємо від кандидата наступного досвіду і навичок:

  • Бажаний досвід роботи у даному напрямку;
  • Освіта вища, не гуманітарна;
  • Порядність, відповідальність, уважність, пунктуальність, бажання навчатися новому;
  • Відмінне знання української мови, грамотність

Ми пропонуємо:

  • Конкурентоспроможний рівень заробітної плати, яка виплачується згідно чинного законодавства України;
  • Зручне розташування офісу в м. Київ;
  • Навчання і особистий розвиток



Для роботи у Головному офісі (м.Київ) запрошуємо Начальника Відділу фінансового моніторингу


Обов‘язки:

  • Аналіз фінансових операцій, виявлення фінансових операцій, які підлягають фінансовому моніторингу;
  • Контроль за повнотою і правильністю виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
  • Підготовка статистичної звітності з питань фінансового моніторингу.


Ми очікуємо від кандидата наступного досвіду та навичок:


  • Знання законодавства України та міжнародних стандартів у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом або фінансування тероризму та володити навичками щодо застосування в практичній діяльності;
  • Бездоганну ділову репутацію;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Досвід роботи у відповідній сфері діяльності суб‘єкта первинного фінансового моніторингу або у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням терроризму, не менше 1 року.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентоспроможний рівень заробітної плати, яка виплачується згідно чинного законодавства України;
  • Зручне розташування офісу в м. Київ;
  • Навчання і особистий розвиток




Запрошуємо на роботу Директора дирекції продажів в наші підрозділи у містах: Кропивницький, Київ

Функції:

  • організація і виконання плану продажів дирекції;
  • підбір і навчання співробітників.


Ми очікуємо від кандидата наступного досвіду і навичок:

  • досвід роботи від 2 -х років в страховому бізнесі;
  • відмінні навички ведення переговорів;
  • впевнений користувач ПК;
  • активність , комунікабельність , ініціативність;
  • наявність власного портфеля клієнтів.


Ми пропонуємо :

  • конкурентоспроможну заробітну плату (фіксований оклад), яка виплачується відповідно до законодавства України;
  • щомісячні бонуси за фактичні продажі;
  • прийом в штат компанії;
  • соцпакет;
  • навчання і особистісний розвиток.




Для роботи у Херсонськомі відділенні запрошуємо фахівців:


1 Фахівець зі страхування. 

Функції:

  • організація і виконання плану продажів дирекції;
  • ведення реєстрів, бази 1С
  • консультування клієнтів, агентів 

Ми очікуємо від кандидата наступного досвіду і навичок:

  • досвід роботи від 2 -х років в страховому бізнесі;
  • відмінні навички ведення переговорів;
  • впевнений користувач ПК;
  • активність , комунікабельність , ініціативність;
  • наявність власного портфеля клієнтів;

Ми пропонуємо :

  • конкурентоспроможну заробітну плату (фіксований оклад), яка виплачується відповідно до законодавства України;
  • щомісячні бонуси за фактичні продажі;
  • прийом в штат компанії;
  • соцпакет;
  • навчання і особистісний розвиток.


2 Начальник відділу:

Функції:

  • організація і виконання плану продажів дирекції;

Ми очікуємо від кандидата наступного досвіду і навичок:

  • досвід роботи від 2 -х років в страховому бізнесі;
  • відмінні навички ведення переговорів;
  • впевнений користувач ПК;
  • активність , комунікабельність , ініціативність;
  • наявність власного портфеля клієнтів;

Ми пропонуємо :

  • конкурентоспроможну заробітну плату (фіксований оклад), яка виплачується відповідно до законодавства України;
  • щомісячні бонуси за фактичні продажі;
  • прийом в штат компанії;
  • соцпакет;
  • навчання і особистісний розвиток.



Якщо Вас зацікавила наша вакансія, резюме відправляйте на електронну адресу: hr.kadry@persha.ua 

В темі листа обов‘язково вкажіть назву вакансії.


Loading...